Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.08.17. 10:56 kaprye

Hétvége-hételeje

Elkészültünk vasárnapra a Hírmondóval. Netre téve, kinyomtatva...vasárnap már jöhetett a főzés.

Reggel főtt a bab, tisztítottam a zöldséget, majd hozzátéve a tegnap "előregyártott"  pörköltet elkészült a babgulyás.  Még egy kis "hamis csipetkét" is gyártottam...csipetke alapanyag, kicsit hígabban és aprólyukú nokedliszaggatóval  készült.

Sajnos egyre fogyatkozó létszámmal működik a kis fészkünk. Teljesen leépül a Magyar Közösség. Mára  az embereknek többsége csak kapni akar, és várja, hogy majd valaki csinálja...Kritizálni mindenki maximálisan, tenni már csak páran. Így megbeszéltünk, hogy a létszám és a költségek miatt a vasárnapi összejövetelt  2 órára csökkentjük. (ha úgy alakul, nálunk folytathatjuk a beszélgetést!)

 

Gabriel is eljött, Anna most nem tartott vele, hogy nyugodtan lehessen magyarul beszélgetni.

 

Hétfőn angollal kezdtem, illetve előbb Stelphanie cicáját néztem meg, aki nagyon hasonlít az én volt cicámra! Délután lesétáltunk a partra, a sirályoknak való maradékot vittünk. Séta, napfény, kellemes volt.

A sirályok pedig borzasztó ügyesen kapták el a husikat!

Kedd már kicsit borongós, szelesebb, itthon dolgoztam. Nekiestem a bejárati "előszobának" a téli port letakarítani. Előbb mindent kirámoni, lemosni, kimosni, majd mindent vissza...MOST RAGYOG. Aztán mivel belejöttem a munkába még bevetettem magam az üvegházba. Ki-szét-át és beültettem.., majd pakoltam és locsoltam. Aztán már vacsora és szusszanás, most bepótoltam az elmulasztottakat....

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: art angol sirály napló madár új zéland wellington island bay eva kaprinay gabriel heimler


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr892227556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása