Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.08.21. 09:40 kaprye

...és már szombat!

Elnézést kérek mindenkitől, aki már várta a beszámolóm, de kicsit összeszaladtak a "dolgok".

Hogy mi is történt az elmúlt napokban?

Szerda: miután kiderült, hogy a TSB Arénában már reggeltől  vannak a próbák délelőtt már oda mentem. Gyakorlatilag a főpróbája az esti előadásnak, majd előadás kis gyerekeknek....

Ezeken nyugodtan fotózhattam...jöttem-mentem "csattogtam". Szép kis album állt össze az itt készült és az esti képekből.

Délután hazajöttem, kicsit kacifántosan. George jött volna értem, de nem indult az autó (akku egy égve maradt lámpa miatt lemerült), én az utca zajában nem hallottam meg a mobil csengését...szóval 3/4 órás várakozás után buszra ültem....George utánam  1 perccel ért haza! No minden jó, ha vége jó.... lazítottam, majd már együtt mentünk vissza George-dzsal élvezni az esti előadást!

CSODÁLATOS VOLT ... Igelese Ete szép művet alkotott, a koreográfus Trey Salanoa nagyon jól végezte a dolgát és az egész csoda profi módon volt megcsinálva! Nagy meglepetés volt, hogy a "műsorfüzet" egészen sok fotómat tartalmazta (melyeket anno a Te Papában készítettem). Szépen elkészített album, tartalmaz minden fontos adatot az alkotókról,  a gyerekekről, a támogatókról, és mint fotókat adó, az én nevem is, ...:-)

Remélem majd sikerül a DVD-ből egyet szerezni, hogy ha majd hazamegyek megmutathassam, meghallgathassátok...addig csak a képeket láthatjátok. Nagyon más mint az európai zene, de nekem nagyon tetszett és a "gyerekek" fantasztikusan énekelnek!

Csütörtök délelőtt a képeket tettem kicsit rendbe, hogy estére ismét mentem a Cultural Extravaganza programjára. A wellingtoni középiskolák szigeti tanulói kulturális műsorára. Fantasztikus hangulat, jó előadások,, igaz, kicsit elszámoltam magam, mert sokkal tovább tartott a műsor mint gondoltam, így a végét már nem vártam meg. Egy csokorra-való képet azért itt is készítettem.

Péntek délelőtt itthon. Délután SPCA , majd a Te Hopai. Nagyon aranyos kis fekete cicát vittem magammal. Kedves, barátságos , nyugodt cica volt! Mindkét helyen bejelentettem, hogy az elkövetkezendő 2 hónapban nem tudok majd menni...Szeptemberre, októberre lakóink lesznek :-) Ez jó, ....és persze többlet munka. Ráadásul előttem a tavaszi nagytakarítás a házon belül és a kertben is, mert nagyon ráfér mindenre... várjuk hozzá a jóidőt!

Hazaérve a kellemes időt kihasználtuk és elmentünk egy nagyot sétálni. Mindkettőnknek nagyon jólesett.

Szombat a délelőtti itthoni "szokásos", majd mentünk a "hegyre" látogatni. Gyönyörű idő, még tettünk egy látogatást egy áruházban (elromlott az öntözőnk "rózsája" csak úgy locsolt, ha kézben fogtam :-( ). Mivel a szerkezetre 2 éves a garancia, minden további nélkül cserélték :-) kaptunk egy sokkal jobb locsolófejet! hurrá....

Útközben egy esküvő lehetett ott, ahol ezt az autót láttuk parkolni:

 

Hazaérve gyaloglócipőt vettünk...és megtettük a "nagy kört" parton végig, hegynek haza.  A közeli utcában találkoztunk kedves ismerős autónkkal...majd hazafelé láttuk parkolni. Természetesen megálltunk, megcsodáltuk...pedig már sokszor találkoztunk vele:

Holnap mi ünnepelünk...

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: art művészet napló auto új zéland wellington spca island bay eva kaprinay ete igelese


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr322236657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása