Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.09.06. 09:07 kaprye

Vihar után

Tegnap este korán ittam a medve bőrére. Sajnos ....Már éppen aludtam amikor tomblva kitört a vihar! Süvített, zuhogott, zörgött minden éjfél után. Képtelen voltam aludni!

Mire kicsit aludtam, ismét rázendített. Reggel persze kissé kifacsarva ébredtem. Stephanie jött, együtt mentünk angolra. Nagy meglepetés is ért, mert Wendy hozta mindenkinek az Aro Valley Community Centre "újságját". A címlapon a fotómmal :-), melyet Wendyről készítettem az angol tanfolyam  utolsó napján. A kis újságban belül is még egy kép és persze hír ezekről a tanfolyamokról.

Angolozás végére jött George, akivel együtt mentünk a belvárosba. Jegyet venni egy magyar programra, ami az Operaházban lesz!

Franciskáék, Zsuzsiék és mi, hatan együtt, gondoltunk arra, hogy utána együtt megyünk valahova vacsorázni is.

Hazafelé még elmentünk képeket kinyomtattatni, remélve, hogy majd ezzel anyunak kis meglepetést is okozok.

Itthon már csak a szoba melegét élveztem. Írtam olvastam...beszélgettem a "lakónkkal", és kora estémen még anyuval is sikeresen.

Most a híreket nézve borzongunk, hogy Chrischurch környékén több, mint 100 ezer ház sérült meg!!!! Kaiapionál vannak új építésű házak, amelyek alatt folyékonnyá vált a föld, ami miatt le kell bontami a házakat. Folyákony a föld, még sosem láttam ilyet. Minha sár lenne....

Földrengés délen, árvíz itt északon. Wellingtonban szerencsére az éjszakai vihar sem okozott nagy károkat. A kertemben pár cserép felborult, néhány ág letört, mindent megtépázott, de egyébként minden OK.

Borzasztó az ilyen természeti katasztrófa, amikor emberek mindent elveszthetnek pár perc alatt...

Végül egy kis ráadás érdekesség. Kinyíltak a virágai a kicsi orchideámnak. A virágok kb. 7-8 cm-es száron vannak egészen picikék a virágok, de hasonló formájú mint a nagy!

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: angol új zéland kertem wellington eva kaprinay social english


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr542274464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása