Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.09.09. 10:48 kaprye

Tea szertartás és ikebana

Már hetekkel ezelőtt bekerült a naptáramba, hogy szeptember 9-én hivatalos vagyiok a japán követségre egy különleges "Tea Ceremony" -ra. A résztvevők száma korlátozva, így nagyon örültem, hogy sikertült.

Tegnap, mint meséltem, csodás idő volt, ma is szép naposan kezdődött, de mikor induláskor kiléptem az ajtón, bár az ég még kék volt, de már szitált a "felhő", szállt le a köd. Tegnap még ezt fotózhattam:

Ma nem vehettem elő ideérve az utcán a gépet, mert addigra már nagyon sűrűn szitált ...

A nagykövetség a The Majestic  épület 18. emeletén van. A gyönyörű kilátás lehetősségét elvette a köd...de azért megörökítettem, mert azért az így is érdekes. A látványt kifelé az épületből és a belső látványt is , no meg a program résztvevőit. Nagyon jól éreztem magam! A csoportképbe még én is befértem :-)

A teakészítés érdekes, a tea NAGYON ZÖLD és fura ízű, de nem rossz :-) Persze a mindennapi teaivásomat azért nem alakítom át!

A kimonóban szorgoskodó nők (nem fiatalok) lárványa, a teafőzés lassított felvételhez hasonlatos tempója sűrű fotózásra sarkallt. Ha belegondolok, valamikor ez nagyon is természetes volt és némely hagyományokat őrző családnál még ma is ilyen. Az ikebanák szépek, egyszerűen nagyszerűek.

Hazaérve maradt a házimunka,  vacsora és most elmeséltem neked is. Legyen szép és jó napod!

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: napló tea új zéland ceremony eva kaprinay japán nagykövetség


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr632282374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása