Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.09.28. 23:28 kaprye

Előkerültem!

Sziasztok! Nem vesztem el, át sem alakultam, csak sok volt a dolog...és hát képek nélkül nem akartam írni. Köszönöm azoknak, akik reklamáltak, mert hiányolták a bejegyzést, bevallom nagyon jólesett!

Mostanra "normalizálódott" a helyzet. A kölcsöngép képeit meg is tudom mutatni...elfogadhatóak. Most esik az eső, tehát valószínű ma szobafogság...

Szóval akkor onnan, ahol abbahagytam:

Szept. 23. Franciskával megnéztük a fotókiállítást, írtam róla, most itt a kép.

aztán a Wellington nevű hadihajót:

Délután pedig a fókákat..Fújt a szél nagyon...de sok szép fókát láttunk!

Szept. 24. Pénteken az itthoni dolgokkal voltam elfoglalva.

Szept. 25. Szombaton a marketen jártam, ahogy eligérkeztem, ahová elkisért -vendégünk- Anikó is.

Délután a kertben varázsolódtam el a napsütést és a viszonylados szélcsendet kihasználva. Este pedig az orosz balett előadásában a Csipklerózsika című balettet néztük meg!

Gyönyörű előadás volt, remek táncosokkal, igazi szép klasszikus balett-jelmezekkel.

Szept. 25. vasárnap reggel meglepetéssel kezdődött. Mivel ekkor volt az óraállítás én G. félreértelmezéséből majdnem csapdába estem. Ő azt mondta, hogy vissza kell állítani, s mint kiderült előre kellett...Ha nincs Anikó, akkor bizony lekések egy randit. Még szerencse, hogy Anikónak megigértem a piac megmutatását...így ő jött a megbeszélt időben. Szerencse, hogy már felöltözve voltam, így nem késtem...igaz, egészen a piacig nem kisértem Anikót...csak megmutattam az utca végéről, hogy  OTT vanm.

A randevú egy fiatal magyar párral volt, akik csak egy röpke kiránduláson voltan NZ-n. Zsófi és Péter kedves fiatal pár és akiknek Wellington nevezetességeit igértem. Séta a városba, rövid koncert hallgatás a Te Papában, ahol Brahms Magyar táncokból is kaptunk egy rövid ízelítőt.

Innen a Botanikus kert és Parlament...Részben a szokásos "útvonal" a látnivalók tekintetében. A nagy ajánlat másnapra szólt. A fókák megnézhetősége, fotózás lehetősége. Szemük csillanásából láttam, hogy bizony ez jó mézesmadzag...randi másnapra megbeszélve...Mikor tőlük elváltam meglátogattam Gabrielt is a műteremben. Elkészült a Free Amulance-nak felajánlott képpel...

Koccintottunk is a sikerre. :-)

Hazaérve kicsit a hátsó lakással foglalkoztam, mert míg én a városban jártam, Anikót George elköltöztette az általuk bérbevett házba.

Szept. 26. hétfő

Délelőtt a vendég lakással és 3 adag mosással lefoglaltam magam. Gyönyörű idő, szél...a ruhák gyorsan száradtak és én pedig kényelmesen elkészültem a takarítással. Jöhet az újabb vendég. Már megérkezett, de ezt a pár napot a szomszédban a lányánál töltötte, de hosszú távra a kényelmeset választja. Három kicsi gyerek mellett és hamarosan érkezik a negyedik, nem lehet pihenni. Kényelmesebb így nekik és valahol ki kell pihennie magát.

Délután indultunk a fókákhoz. Az idő szép, de megszokott szeles...A fókák kedvesek, Zsófi és Péter szívta magába a gyönyörű látványt!

Visszafelé a szél megerősödött, néha különlegesen csodás dolgokat produkált. Vízszintesen fújta magával a vízpermetet, a hullámzással 45 fokos szögben és közben a szivárvány fényeit láthattuk rajta hatalmas területen, de gyorsan haladva... Sajna mindezt a kölcsöngéppel képtelenség volt megörökíteni. Valamit sejthetsz ebből: 

 

Visszaérve még kicsit beszélgettünk, majd elbúcsúztunk a fiataloktól, ők másnap Christchurchbe repülnek.

Szept. 28. kedd

Itthoni apróságok után pár dolgot intéztünk a városban, majd kis nézelődés a California Garden-ben. Most "hős" voltam, mert megálltam, hogy nem vettem semmit...Igaz egy másik üzletben azért egy nagy zsák virágfölddel megleptem magam. Bevásárlás, tankolás (október 1-től jelentős áremelés) és újra itthon.  Délután beköltözött a lakónk, majd kicsit váratlanul, de beugrottak Anikóék is, visszahozva a kölcsön apróságokat, és most elvitték a tőlem kapott,  kiválogatott növénykéket.  Anikó is szerelmese a succulenteknek :-) Persze azért kapott egy kis cserép virágzó mini orchideát, petrezselymet és paradicsom palántákat is.

Szept. 29. Mihály napja

Szeretettel gondolok édesapámra, aki ezen a napon született és ezen a napon ünnepelte névnapját is. Eszembe jutnak kedves emlékek, gyertyát is gyújtok...és gondolok más Mihály nevű ismerősömre is.

Esik az eső...hamarosan kimegyek az üvegházba, mert ugy-e ott nem esik :-) Vagy néhány ki-, és átültetni valóm, így elfoglalom magam. Még azért megmutatom, hogy bizony már virágzik az alma és a körtefa is! Tegnap vettem észre, hogy a cabbage tree is virágzásnak indul ... majd ha jobban fotózható, megmutatom azt is.

Üdv mindenkinek...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: art művészet napló garden fotók hajó új zéland gallery fókatelep wellington eva kaprinay gabriel heimler gyümölcsfák


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr582330992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása