Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.11.08. 21:52 kaprye

Vasárnap és hétfő

Gyönyörű vasárnap, napos meleg. Ezért aztán amint túltettem magam a reggeli dolgaimon kint is felejtettem magam a kertben :-) Vacsorára nem volt gondunk, vendégségbe mentünk :-) Meghívott Gabriel és Anna az új bérleményükbe vacsorára. Csodás idő, langy még este is...a tegnapi borzalomhoz képest 100% fordulat!

Már naplemente volt, mikor leparkoltunk Gabrielék közelében az Oriental Parade-on

A kis szobájukból ilyen a kilátás, persze ezt nem ablakon keresztül fotóztam:

Érdekes vacsorát kaptunk. Leves, mely a francia konyha szerint különleges csemegének számít. Itt az erdőben szedték hozzá az alapanyagot. MI nem tudtuk megfejteni, hogy mi is az a növény, amit annyira dicsőítettek. Kaporhoz hasonló, de ánizsos íz...Gondolunk valamire, de nem vagyunk biztosak benne. Az ízhatás savanyú, a zöldek nagyon zöldek, és növényi szárak,  de megettük és még repetáztunk is belőle... Érdekes volt - ez volt mindkettőnk véleménye.

Aztán marhamáj következett "tarhonyával" és káposzta salátával. 

Nagyon kellemesen elbeszélgettünk, az idő elszaladt.

Hazafelé pedig már ez a látvány várt az autó felé közeledve. A kép annak az épületbek a tetejéről készült, melyet ma először mutattam meg.

Hazaérve még ugyan elkezdtünk egy filmet nézni, de aztán belealudtam.

Hétfő délelőtt angolozás. Persze gyakori lelkiismeretfurdalásom is elő-előjön, hogy többet kellene foglalkoznom vele.  De más napokon más köt le...Hmm...az vesse rám az első követ, aki akarja...:-)

 

Délután aztán nekiugrottam a pakolásnak. Átköltöztetjük az irodát a nappaliba és funkció-csere. George a telefonvonalat bűvölte volna át  a ház alatt... Közben ezért , majd azért el kellett mennie a boltba, így a tényleges költözés maga elmaradt... Ami mozdítható volt és elbírtam, azt mozdítottam és továbbtettem, hogy azért haladjunk :-)

Ja, a szombati rossz idő miatt elmaradt Garage Sale-re kiválogatott palánták és feleslegesen elszaporodott virágok -növények most kint "napoznak" a garázs előtt, hogy aki akarja megveheti...aki elviszi, annak váljon egészségére...Eddig 3-an fizettek :-) és egyet sem vittek el "csak úgy". Közben pedig addig is szépen növekednek :-)

Mellesleg az elmúlt napokban a számítógépem teljesen bolondját járatta velem. Semmit nem tudtam megnyitni, vagy rövid időre igen, majd mégsem...levelekre válaszolhattam, de újságot olvasni már nem...Szóval bosszúság is volt. Remélem hamarosan megoldódik majd minden, de addig is lehet, hogy 1-2 SZÜNNAP is lesz a blogírásban!

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: angol napló garden új zéland wellington eva kaprinay gabriel heimler


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr882434792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása