Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.11.23. 10:39 kaprye

Kedd "munkanap"

A reggeli tennivalóim után kihasználtam a gyönyörű napsütéses időt, kitettem magam a kertbe. Olyan kellemes meleg volt, hogy nekivetkőztem trikó, rödvidnadrág :-) Bizony ez már majdnem nyár :-)

Közben fényképeztem a növekedő hernyócskákat is, íme egy szép példány:

 

Bizony szép számmal vannak. Mindenféle méretben találhatók a megnőtt swanplanton,ami a nappali szoba ablaka alatt van.  Franciska is hozott jó pár hernyót, mert nincs elég palántája. Igaz, hogy azok valamerre elzarándokoltak a két almafa közötti fácskáról.  (?)  Ezért aztán, hogy később is legyen nekik majd mit enni, gondoskodnom kell az ennivaló utánpótlásról.

A komposztálót  áthelyeztem. Mivel már föld volt  benne,  azt szétterírettem, és a helyére kiültettem a magról nevelt picike swanplantokat. Jó dús füld, remélem nagyra nőnek és mire pillangófelhő lesz nálunk akkorra már megnőnek annyira, hogy az utánpótlás sem fog éhezni.

Üvegházba "bújtam"  a perzselő déli nap ellen...majd később folytattam a kertben. Már majdnem 4 óra volt, mire befejeztem a munkát. Bőrömön érzem az első n"napozás" hatását, pedig bekenekedtem.  Még lementem a partra, hogy a marhahús mócsing nehogy megromoljon...és a sirályokkal nem árt jóba lenni :-) Szép nagyok is jöttek a "hús"ra.

Az idő még mindig gyönyörű volt, kellemes meleg :-) és örömmel nyugtáztam, hogy a halásznadrágot ebben az évben is tudom majd hordani, nem nőttem ki belőle :-)

Mire ezekkel végeztem George a délelőtt vett új játékszerét is beüzemelte...

A felvevő, mely egyszerre két csatornáról is képes műsort felvenni  és még számtalan előnnyel bír.

Ezután már csak vacsora, lazítás, TV... Sajnos a bányászokról nincsenek jó hírek. Ráadásul a robot is elromlott és most azt várják, hogy AU-ból megérkezzen egy. Sajnos hangok, jelek nem jöbnnek a mélyből és a 29 ember sorsa megpecsételődni látszik... Jó lenne, ha nem lenne igazam...

Most, hogy  beszámoltam neked is kösz, hogy itt jártál, hogy érdeklődsz az életünk felől.

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: sirály napló garden tetoválás hernyó caterpillar wellington island bay


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr122467448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása