Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.12.06. 10:21 kaprye

MIKULÁS CSOMAGOM!

06. hétfő és Új Zéland állampolgára lettem

A mai nap a megszokott "rutin" szerint kezdődött.  A szokásos házon belüli tennivalók. Vendéglakás ágynemű, törölközők mosása, aztán az ágytakarókat is bedobtam a gépbe...meleg és szél volt, minden gyorsan megszáradt.

Közben izgultam bevallom....mert mára a "télapó" nagy ajándékát kapom. Tudom eddig titokzatoskodtam,  már egyszer jeleztem, hogy levelet hozott a posta, s igéretet az ajándékra.  ITT NINCS TÉLAPÓZÁS...ez csak az én kis játékos viccelődésem volt. A posta levelet ugyan hozott, benne, hogy december 6-án megkapok valamit...Igaz, nem a télapó hozza, hanem a polgármester adja ÁT. Ez pedig a hivatalos papír, hogy megkaptam az állampolgárságot!  Mivel megtarthatom a magyart is, így beadtuk pár hónapja. Nagy meglepetés, hogy elsőre és hamar elfogadták és ma esküt is tettem! 

Itt még a "várakozás izgalmában" , az eskü előtt, mellettem szintén új állampolgárok.  Összesen 88 ember kapta meg ma az oklevelet.

Sajnos nem Celia adta át, hanem a polgármester helyettes Ian McKinnon. MIlyen érdekes is az élet, vele múlt hét szombaton ismerkedtem meg az End of Year Partyn. Persze akkor nem esett szó kettőnk között erről az eseményről. Nem mondtam meg itt sem senkinek, mivel ceremóniához kötött, nehogy közbejöjjön valami...

 

A képen még Samuel Jackson kaumatua  (maori előljáró) is ott van pár éve őt is ismerem ...kicsi ez a város! Sajnos hamar elment, most nem volt alkalmam vele beszélni.

Utána volt egy kis "vendéglátás", de egy két csipet után mi úgy döntöttünk, hogy elmegyünk vacsorázni. Egy  kellemes thai étterem lett a kiválasztott. Nagyon finom halat ettem kókuszos csilis mártásban  rizzsel.

Most pedig megírtam nektek a nagy nap történéseit.

Legyen jó napotok nektek is, legyen kellemes a MIKU meglepetés, álomszép hetet mindenkinek!

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: napló új zéland állampolgár városháza wellington eva kaprinay ian mckinnon


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr182496482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása