Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.12.18. 09:50 kaprye

Siet a naptár…

Peregnek a napok, sűrűsödnek a tennivalók, de nincs panasz. Itt minden jól halad, mert igyekszünk JÓL alakítani.

Ami kicsit keserít a jó szájízen és ront a közérzetemen,  sajnos már 2 ismerősöm is azt jelezte, hogy a régen feladott levélcsomagot NEM kapta meg, mely igazán bosszantó lenne, ha így maradna….kedves MAGYAR POSTA légyszi J

16. Csütörtök

A délelőtti itthoni tennivalóim után pontosan megérkezett Anikó, akivel ismét nagyon jót beszélgettünk, életüktől és a munkáról. Örömöm csak növeli, hogy egy új „munkatársat” is köszönthetek benne, januártól reményeim szerint "rovata lesz" a Hírmondóban.

AZ már csak hab a tortán, hogy a férjével együtt eljönnek a Fészekbe is. Vele -nem átlagos munkája okán-  remélek majd  riportot készíteni.  Abban pedig reménykedni fogok, hogy nem „először és utoljára” jönnek a Fészekbe és elkezdődik a fiatalodás....

Lesétáltunk a partra is a sirályoknak szánt cafatokkal. Sajnos most nem voltak annyira éhesek, vagy bátrak, hogy a kezünkből ettek volna…

Ami ellenben érdekes volt , hogy rengeteg gyerek  volt a parton. Mint kiderült,  a velünk szemben levő iskola tartott egy szünet előtti nagy bulit itt! A gyerekeknek (már hazafelé készülődtek) valószínű mindenféle "homokozós" feladatuk is volt, mert alaposan fel volt túrva a parti föveny...

Hazaérve George azzal fogadott, hogy a Capital Times wellingtoni újság egy fotót kér tőlem az angol tanárnőnkről. Még nem az újság számára vagyok "ennyire ismerős", a Aro Valley-i Community Centre-ben ajánlották, hogy én bizonyára tudok nekik képet adni. Belekerült jó kis időmbe, míg végignézve a fotókat sikerült olyan képet találni, ahol Wendy megfelelő. Többnyire ugyanis csak valami vicces helyzetben fotóztam, vagy pedig már letöröltem a nagyfelbontású képet, s csak az volt ami pl. ebben az albumban is. Kíváncsian várom a folytatást :-)

17. Péntek

Délelőtti itthoni műszakom után frissen sült sütivel felszerelkezve bementem a műterembe Gabrielékhez. Kicsit beszélgettünk, majd fotóztam is az új képet és ahogy alkotják a következőket is... Igeazi Gabriel-kiwi-Anna ötletkombináció!

Tőlük  igyekeztem haza, mert vásárolni kellett menni.

No, ez nem volt izgalom-mentes. Mivel a Fészekre kitaláltam (Ó én balga ???), hogy kedveskedek az év utolsó összejövetelére kicsit különlegesebb-macerásabb ebéddel, még nem sejtettem, hogy milyen nehezet találtam ki. A terv: vadas-marha, melyhez mindig a crosscut steak-et szoktuk venni. Meglepetésre nem volt a törzshelyünkön, ahol sajnos most nem szóltunk oda előre telefonon. Mikor kiderült, hogy NINCS, bocsánatot kért miatta a hentes! Körbetelefonálta a közeli üzleteket, a henteseket, hogy segítsen. Itt sem, OTT sem volt, illetve egy helyen egy „talán”, de már nincs ott a hentes… Hmmmm Azért elmentünk, leadtuk a rendelést, hogy majd holnap reggel jövünk érte, mikor ott a hentes. A többi egyebet megvettük. Alig hogy hazaértünk, pár perc múlva csengett a telefon. A hentes valaminek véletlenül bement a szupermarketbe és felhívtak, hogy sorry, de nincs az a steak és már a hétvégén nem is kapnak. Hm… Gyors iramodás egy újabb henteshez, ahol aztán nagy megnyugvásunkra sikerült! Mivel 27 !!! ember jelentkezett be, ezért 30 adagot vettünk, ha netán még beesik valaki…. Este még előkészítettem a húst, pácoltam. A több mint 5 kiló egyenletesre szeletelt hús GYÖNYÖRŰ minősítést kapott, mikor kibontottuk a csomagot!

18. szombat

Foglaltoskodás a konyhában, kicsit olvasás-levelezés, majd mentem a Newtown Peoples Marketre. Ez most Karácsonyi Vásár is volt. Tervem szerint én is "vásároztam" volna, de sajna a nyomda kicsit rámcáfolt, persze szivesség lónak sem szabad a fogát nézni… Beszúrták a kérésem a sok megrendelés közé. Örülök annak,  amit megkaptam. Az első sorozatot már elajándékoztam, illetve majd fogom, a megmaradt pár darabbal meg nem volt  érdemes kimenni, jó lesz máskorra. MAjd amikor több készen lesz, akkor nekifogok.

A zöldséges piacon előbb vásároltam még gyümölcsöt, pár zöldséget jövő hétre, majd bementem a vásárba. A kettő közel van egymáshoz.  Érdekes módon míg a zöldségpiacon rengetegen voltak, itt csak lézengtek. Érdekes társaság gyűlt most is össze, kedves és fura, de jókedvű, segítőkész emberek gyülekezőhelye.

Shirin játszó gyerek fotózására csábított, természetesen könnyen engedtem...Aztán még a SANTA is megérkezett...Csattogott a gép, és ha kiváncsi vagy a részletekre,   itt megnézheted. AZ utolsó  pár kép készült ma (30-40 kép).

Hazaérve aztán a vadast csináltam meg, hogy holnapig már a mártásban érlelődjön tovább. Elkészültekor a nagy edényeket a kádban hűtöttem...hahaha jól mutattak.

Aztán jöhetett a megérdemelt vacsora, utána  lazítás :-) Kicsit a kertben, mert hihetetlenül meleg volt! Még a légkondit is bekapcsolta George a nappali-dolgozóban. Mióta itt vagyok még nem kellett hűteni ez előtt...jó, hogy az új szerzemény nem csak fűt, de hűteni is tud.

...és most írok neked is. Neked, aki idáig jutottál az olvasásban szép napot kívánok és legyen vidám a karácsonyi készülődésed!

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: art művészet napló új zéland kertem gabriel heimler community centre


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr82523437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása