Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2011.01.25. 10:53 kaprye

A hét eleje

23. hétfő

Ez a nap munkaszüneti nap Wellingtonban, mivel ez a Wellington Day. Nekülnk ugyan ez nem jelent semmit, nekünk minden nap szabadnap :-), de a dolgozóknak sokat. Akinek a munkahelye olyan, annak szabadnapot, akinek dolgozni kell, annak dupla pénzt, másik szabadnapot.

Délelőtt kellemetlenül esős-szeles volt az idő, így aztán maradtam itthon. Gyuszi bácsi látogatását elhalasztottam szebb napra. Beszaladtam a városba, Bandinak ajándékát megvenni. Kora délutánra az idő gyökeres fodulatot vett, kisütött a nap, kellemes meleg lett. Még belefért egy mosás a Fészek terítők röpke fél óra alatt meg is száradtak.

6-ra Franciskáékhoz voltunk meghíva, mert 22-én  ünnepelte Bandi a születésnapját.  Éppen idnultunk, amikor Zsuzsiék fékeztek a garázsunk előtt. Igaz éppen csak erre jártak és ránk köszöntek.

Mire kiértünk Franciskáékhoz már kicsit el is múlt 6. Pali is ott volt, és meglepetésre kiderült, hogy most nem otthon, hanem egy étteremben fogunk vacsorázni. Franciska volt tanítványa és párja vezeti ezt a kínai éttermet, ahol finomakat ettek már és gondolták nekünk is megmutatják. 

A vacsora kínai volt, hal, csirke és disznó hűs. Nekem a csilis hal ízlett leginkább. Kellemes este! Jó vacsora, kellemes beszélgetés jó társaságban. Hazaútban még megálltunk a Botanikus Kert mellett. Mivel még tartott a koncert, sétáltam egyet és persze fotóztam. Szép képek születtek.

 

24. Kedd

Egészen sokáig aludtam. Éppencsak felébredtem mikor Fritz telefonált, hogy hamarosan befut a 4. hajó.   A mai napot nem befolyásolta. Előbb mentem Gyuszi bácsihoz. Örült ismét, sétáltunk is együtt.  Visszafelé megörökítettem a hajókat.  Hazaérve kis ebéd, kávé és hamarosan találkozó Anikóval. Tettünk egy kört az öbölben, Lyall Bay, Miramar…körbe-körbe...még egy Wollywood forgatást is …  

Gyarapodott a „pad” gyűjtemény, de volt sok szép hely, ahol gyönyörűségeket láttunk, miközben Anikóval jót beszélgettünk.

Hazaérve hamar jöhetett a vacsora, szerencsére bővében voltunk a maradékoknak :-) … utána még megettem pár szelet nutellás kenyeret is…a jó levegőn nagy séta megtette hatását!

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr192611867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása