Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2011.02.24. 06:56 kaprye

Tragikus napok

23. Szerda

A sokk nem ért véget, a Tv folyamatosan sugározza a híreket. Újabb halottakról számolnak be és hihetetlen szerencsével túlélőket is találnak!

Nagy az összefogás, segítség érkezik felajánlások vannak. Sok-sok ezer ember érintett és sok kilátástalan helyzetben.  Már este segítségünket/lakást ajánlottunk, ma megerősítettük, a Vöröskereszt irodájában… (Estére jelezte az önkormányzat, hogy Wellingtonban olyan sokan jelentkeztek, hogy egyelőre nem várnak újabb helyeket.)

A városban járva rendeztük a végszámlát az utazási irodával is, megszabadulva sok pénztől.

Hazaérve  a partra is lesétáltam. Az úton egy sünikével találkoztam, a sirályoknak szánt bőrökből ő is kapott, és boldogan csemegéztek.

A sirályaimat is megetettem ,  ma nagy sikerem volt náluk, a kezemből ettek….sőt még azt is csipkedték!

Aztán ismét TV…és lessük a híreket. A 24 emelet magas hotelről derült ki, hogy hamarosan összedől…eddig 2 métert!!! ment el eredeti helyéről! ...ami önbagában is hatalmas baj, de veszélyezteti a környező házakat is.

Mentenek-segítenek és versenyben vannak az idővel. Borzasztó tragédia. Szükségállapotot hirdettek az egész országban.

Estére Gabrieléket várjuk, így most kis sütés-főzés. A második fogás  és saláta a George felségterülete, a leves-desszert az enyém. Kellemes volt a beszélgetés és ennek végeztével George hazavitte őket.

24. csütörtök

Reggel gyors romeltakarítás, mert 10-re vendégünk jött. Stephanie anyósa van itt és meghívtuk őket egy „morning tea”-re. Meglepetésre Stephanie nem jött, ő az iskolában, majd az oviban dolgozott-németet tanít. Brigitta nagyjából az én korosztályom, kicsit tud angolul…és mi jól megértettünk egymást.

Reggelink után mi sétára indultunk.

Az idő gyönyörű, szélmentes napfényes, meleg. Lementünk a partra, tettünk egy kört, egy padnál leültünk beszélgetni, aztán vissza. Mire hazaértünk Stephanie is pont a házunkhoz ért. Még kis beszélgetés vele is, aztán ők haza, én a kertbe. Előbb mostam, majd teregettem és míg száradt, „virágoztam”-kerteltem.

A hírek a Tv-ben továbbra is Chch-ről szólnak. Mostanra a halottak száma 98-ra emelkedett. Ott, ahol reménytelennek ítélik a helyzetet egyelőre nem is keresnek.Itt látható, milyen sok utórengés van folyamatosan ...Ez már nem nagy, de az ott élőket folyamatos rettegésben tartja és a repedt falak-utak tovább repednek-dőlnek-omlanak...

Mentsen meg mindenkit a Jóisten az ilyen élménytől.

 

Szólj hozzá!

Címkék: napló földrengés új zéland wellington island bay eva kaprinay christcurch gabriel heimler


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr182686683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása