Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2011.03.30. 05:47 kaprye

Hétfő-kedd-szerda

Repülnek a napok! Hihetetlen,de most, szerda délután jöttem rá, hogy bizony ezen a héten még nem írtam a naplómba. Akkor kezdem az elején.

28. Hétfő

Reggel láttam, hogy a sydney-i rádióban lement a beszélgetésünk Gusztival..

Aztán angol. Ott  vendégünk volt a CAB  egy munkatársa, aki a Community Centre-ben lévő irodában dolgozik. Ez egy olyan önkéntes alapon szerveződött iroda (van néhány főállású,  teljes vagy részmunkaidőben,  alkalmazott is), ahova bárki bemehet és tanácsot, ötletet, javaslatot kérhet a gondjára. Ez lehet valami apró-cseprő gond is, ami személy szerint az illetőnek nagy gond és lehet igazán komoly is. Teljesen anonim, tehát ha valaki névtelen akar maradni, akkor az maradhat. Ők megpróbálnak megoldást találni a gondra, vagy továbbirányítják a megfelelő helyre, esetenként még kisérőt is adnak hozzá. Itt lehetséges 28 nyelven (magyar nincs) segítséget is kérni, és mint ahogy mondtam ingyenes! Még a jogi tanácsadó (ügyvéd) is ingyen látja el a feladatát. Ekkor  készült képeket itt megnézheted.  Ilyen iroda 6 működik Wellingtonban és 200!!! önkéntes dolgozik benne!

Hazaérkezés után még gyors mosás-teregetés- (szeretem a Fészek terítőit, a konyharuhákat azonnal kimosni)  Könnyű ebéd és kimentünk meglátogatni Bandit. Pont jól időzítettünk. Véget ért a csendespihenő és Bandi is felébredt. Örömmel láttuk, hogy már tud nyelni, igaz még csak pár korty víz, de sikerült...Érthetőbben is beszél, de még mindig nagyon hamar elfárad. Míg ott voltunk a logopédus is volt nála, aztán még 3-4 ember körbevette és mi már nem vártuk meg az ő "munkájuknak" a végét. Beugrottunk Franciskához, ha már ott jártunk, hogy  neki is beszámoljunk.

Hazaérve maradékból vacsora és gyorsan friss tócsnit készítettem kiegészítőnek. Régen nem szerettem túlzottan, most eszembe jutott, hogy “jó lenne”...

29. kedd

Délelőtt a száj-higienistához volt időpontunk. Mivel Palit ebédre hívtuk, még reggel gyorsan elkészítettem a tejszínes gombalevest, hogy hazaérve csak a második fogás legyen a feladatom. A fogtisztítás után igyekeztünk haza és mire Pali megérkezett már csaknem minden készen is lett. Rántott csirkemell, krumplipüré és George módra saláta.

Beszélgetés, lazítás, és egy finom  kávé után még Palival lesétáltam a partra, etettük kicsit a sirályokat.

George közben elmosogatott...:-)  Hazaérkezve  még kis beszélgetés. Este már kettecskén, csak lazítottunk.

30. szerda

Ma itthoni dolgok. Mosás, kert, konyha...és a szokásos ez+az.

Coco reggel 2 verebet is behozott nekem rövid idő alatt. Az egyik ezt a szeretet megnyilvánulást sajnos már nem élte túl, hiába vittem be még élve az üvegházba. A másik gondolom és remélem magához térve a sokkból kirepült onnan az ablakon.

Szerencsére jó idő volt, a reggeli hűvösség után a nap hatására hamar felmelegedett, jó volt kint a kertben és a mosás is hamar megszáradt.Dolgozós nap...

Szólj hozzá!

Címkék: cica angol napló garden új zéland wellington island bay eva kaprinay


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr62783991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása