Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2011.04.11. 12:34 kaprye

Coco elveszett

10. vasárnap

Mivel Erika megkért valamire, ráadásult estére vacsoravendégek jöttek, az idő sem volt olyan napos….mellesleg a kiválogatott képek elegendőnek bizonyulnak…egyszóval mégsem mentem el mégegyszer a Government House-ba.

Helyette: délelőtt irány a vasárnapi piac. Erika sóra vágyik…és itt olyat lehet kapni, amit ott nem. Szóval sóra vadásztam. Közben azért meg-megálltam másnál is. Persze közben készült pár kép is, és az egyik utcazenészt is megleptem egy  régebben róla készült fotóval. Örült neki.

Aztán séta egy másik marketre, amelyet eddig még nem fedeztem fel. Szép helyen, elegáns körülmények között, minőségi áruk…és borsos árak.  A képek ellenben nem rosszak.

Hazaérve még pár dolgot rendeztem a házon belül, majd levest főztem és átadtam a konyhát George-nak.Érkeztek képek a Hírmondóban hirdetett versenyre, szépen gyarapodik az album.

Gabriel és Anna hamarabb érkezett kis beszélgetésre és képszerkesztői programra kiváncsi Anna, azt megtanulni vágyik. George kisegítette kis tanulni valóval. Aztán Zsuzsiék is megérkeztek.

Jöhetett a vacsora és közben beszélgetés…jó nevetések és finomságok.Előételnek dolmades és oliva, majd zöldségleves Éva módra,  aztán krumplipüré és rántott csirkemell uborka salátával "a la George", majd Zsuzsi sütije volt a korona  a vacsora végére. Ezt kicsit később még megfejeltük finom fagyival…és már közel jártunk a kipukkadáshoz.

Vendégek elmentek…Coco sehol.

 11. hétfő

Coco egész éjjel nem jött be, hmmm izgultam.

Angolra mentem, majd haza és benéztem a Koru Galériába is, ahová Gabriel tegnap pár munkáját leadta. Jó volt, hogy bementem, mert egyik sem volt kitéve, csak hátul letéve a pultra. Így azzal, hogy bementem, felvilágosítottam az éppen boltban levő eladót (aki kedves és szimpatikus volt), hogy ki is az alkotó, felcsillant a szeme...és rögtön ki is tette a kirakatba őket. Kaptak egyet a kalapos posterból is.

A délutáni látogatási időre elmentünk Bandit megnézni. Sajna nem jól van…most beszélni sem tudott. Azért beszéltünk hozzá, úgy tűnt örült nekünk.

Jártunk az SPCA-ben is, hátha COCO-t elütötte valaki, mert még mindig nem került elő. Már mindketten nagyon izgultunk!  Hazaérve még mindig nem volt Coco. Körbejártam a környéket…benéztem kerítések mögé és minden garázsnál hallgatóztam…Nagyon izgultunk… Zsuzsinak is elpanaszoltuk, mert  beugrott hozzánk, elhozott egy virágmagot, vitte a lányokat sétálni. Most nem mentem vele, mert már éppen vacsorához készültünk. . Remélem tudok belőle növényt is nevelni.

Sötétedéskor ismét elindultam, körbenéztem a környéken, majd bementem a szomszédhoz is, HÁTHA bement vasárnap napközben a kerti „ház”-ba Coco  és bezárták.

Nagy meglepetésre tényleg ott volt! Panaszosan nyávogott, ahogy nyitottuk az ajtót. Nagyon örültünk és így aztán végre megnyugodtunk!

Ő még körbejárta a házat, duplán vacsorázott…és én pedig most leírom mindezt neked is.Legyen szép heted.

 

3 komment

Címkék: cica angol művészet napló új zéland coco wellington eva kaprinay gabriel heimler


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr382816720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MM Erika 2011.04.12. 20:59:40

Erika sóra vágyik:))) De micsoda sóra! És nem csak Erika vágyik rá, hanem Krmpl is:)

MM Erika 2011.04.12. 21:01:22

Erika sóra vágyik. De milyen sóra! És nem csak Erika:)

kaprye · http://indafoto.hu/kaprye 2011.04.12. 22:34:11

A só megvan, már csak 1-2 hónap türelem és ízlelhetitek :-)
süti beállítások módosítása