Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2011.06.01. 06:10 kaprye

UTAZÁS- érkezés



Május 29.

 

Elindultam Wellingtonból. Igen. Vasárnap du. 3 órakor felszállt a repülőgép gyönyörű napsütésben.

Érkezés pontosan Aucklandba, majd át a nemzetközi reptérre. Ott beszállás,majd valami oknál fogva várakozás és bő félórás késéssel 18:30 után indultunk.

 

Nagyon nem kényeztettek el a gépen. Azért nem éheztem, ettem-ittam és még sikerült kicsit szunyókálni is.

 A reggeli után aztán kicsi késéssel megérkezdünk San Francisco-ba. Vasárnap délelőtt 10:30-kor. NEM TÉVDÉS! Visszafelé jöttem az időben!

 

Zökkenőmentes érkezés, „rabositás”...újlenyomat, szemfenékvizsgálat és minden fennakadás nélkül VESZÉLYTELENNEK nyilvánittattam. Beléptem életemben először USA területére.

 

Ahogy kiléptem már szemben is találtam magam egy papirlapot tartó úriemberrel. Ahogy előre megbeszéltük, Ildikó férje Gyuri várt. Nagy örömömre bevállt a jóslatom és Ildikó elveszettnek hitt bőröndje is megkerült és szépen ott várt Gyuri mellett.

 

Innen aztán egyenesen a Bencések által fenntartott iskolába, a  Woodside Priori Schoolba mentünk. Az autóút  mintegy háromnegyed órát tartott. Ez nagy területen iskolát, kollégiumot, monostort és mindenféle közösségi épuleteket is magába foglaló elit magániskola. A környezete csodás, hatalmas fákkal domboldalban...amolyan új-zélandias...

 

A templomba mentünk egyenesen, igy a mise végére pont megérkeztünk. Az atya nagyon kedvesen fogadott, a jelenlevő  magyarok is.

Vendéglátóim, akik ide meghivtak, Ildikó és Gyuri:

A résztvevők a templom után közös ebéden vettek részt, majd kis beszélgetés után átmentünk a kis koncertterembe, ahol egy erdélyi származású, éppen Amerikában oktató zongoramúvész Gabos Judit koncertjét hallgattuk meg.  

Judit betegen  (a szeles-hideg SF-ban előtte napokban megfázott) csodás koncertet adott, melyet aztán beszélgetés követett.

Ezek után egy kedves magyar idős hölgy vállalta, hogy visszavisz a városba, a hotelbe. Judit nála lakik, őt is hazaviszi, hogy pihenni tudjon. Loncikának mint kiderült 35 éve van tulajdonában az az autó, melybe beszállhattam. Egy fantasztikus Cadillac! Csoda autó ellenére és Loncika óvatossága miatt is, no meg a valami oknál fogva hatalmas dugók miatt csaknem két órát!!! tartott az út Loncika házáig. Csodás régi lakóparkban meseszép villa..pazarul berendezve...Sugárzott mindenről a gazdagság. Szóval a kedves öreghölgy nem nélkülöz.  Mint kiderül a környék sem semmi...

Végül egy taxit hivtunk, mert megijedve a forgalomtól Loncika nem vállalkozott a hotelig fuvarozni. A távolság már nem volt nagy, a taxi nem vészes...megérkeztem a Metropolis-ba .

Kipakolás-lazitás után kicsit a környéket felfedeztem, )első 4 kép) aztán vacsorát vettem...majd forró zuhany  és ágy. A hotelszoba tiszta, nincs benne sem csótány sem poloska...de azért nem fogom ajánlani senkinek...elsősorban a környéke miatt. Egyedül sötétedés után már nem sétálgatok...

Szólj hozzá!

Címkék: usa napló san francisco eva kaprinay


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr362947773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása