Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2011.06.03. 20:55 kaprye

Már Ózdon

Június 2. Csütörtök 

A reggeli után pedig késéssel érkezés Londonba. Itt ismét egy teljes káosz. Még az átszálló utasokat is megállitották újabb átvilágitásra, számitógép ki, óra le, tapizós motozás, cipőlehúzással…San Francisco-ban sem tapogattak ennyire végig mint most. Tiszta cirkusz, mert az USA-ból történt elutazás előtt már ugyanezt megejtették, mire gondolnak, nem értem…

Mondtam is a légikisasszonynak, (aki utolsóként velem zárta az utaslistát, már majdnem lemaradtam!!!), hogy mit gondolnak, az angyalok adtak nekem bombát, vagy narkót a repülés során?  

No a lényeg, gépre kerültem…egy szendvicset is kaptam és irány Budapest. Megérkezés természetesen ismét késéssel, igy már izgulhattam, hogy elérem-e az ózdi buszt. Az izgalmat tetézte, hogy a csomagom csaknem és nem akart megérkezni. Nagyon hosszú várakozás és várás…és a csomag sehol…Kiderült a reklamációs pultnál aztán, hogy bizony az Londonban maradt. Jajj nekem… Utánam küldik, ha megérkezik. Jegyzőkönyv felvétel…és reménykedek.  

Irány a Népstadion. Taxisom nem sok jóval biztatott, mondván NEM BIZTOS, hogy elérem a 7 órás buszt…lehetetlen a forgalom miatt, de a végén mégis szerencsém volt. Elértem. A buszon még egy telefont is kaptam kölcsönbe, igy tudtam Ferit hivni. Ő aztán várt, elhozott anyuhoz. Este még sokáig beszélgettünk. Éjfélkor pedig jóéjt kivánva lefeküdtem. Sikerült majdnem 8-ig aludni, eddig nem is éreztem az út során az átállás nehézségeit. 

Június 3. Péntek  

Még szerencse, hogy legutóbb hagytam itt pár dolgot. Igy van mit felvenni. Csak szandál –papucs hiányát érzem…de legalább a San Franciscoban vásárolt sportcipőt tudom váltani.

Ma kis séta délelőtt, és internetet kapcsolattartást intéztem. 2 hónapra megrendeltem…nem kell akkor senkihez sem menni-vinni a gépet, a lakásban lesz.  

Nagy meglepetésemre kora délutánra minden sikerrel járt. Megérkezett a bőrönd, beszerelték az internetet, és mindezek után még a fodrászhoz is eljutottam…

Igaz, közben esett az eső is, de kellemes meleg van még most este is és most itt is utolérem magam…

Szép napot mindenkinek!

 

Szólj hozzá!

Címkék: magyarország napló ózd eva kaprinay


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr752955131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása