Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2011.10.06. 11:34 kaprye

Színházi napok

04. kedd

Reggel Stephanie-t vártam egy kis beszélgetésre, délelőtti teára. Az eső kegyetlenül zuhogott, de mi hármasban jót beszélgettünk.  A nap elszaladt, mi eltöltöttük a délutánt, majd vacsora után koncertere mentünk. Elena hívta fel rá a figyelmem.  Egy ÜTŐS csoport koncertje a Városházán ismét. FANTASZTIKUSAK voltak! Nagyon élveztük!

Kicsik és  nagyok félelmetesen ügyesen bántak az ütőkkel, a hangot adó szerszámokkal, de még a tűzzel is, melynek fellobbanó lángjának a hangja adta a „zenét”- a ritmust!

05. Szerda

Itthoni dolgaim után a városháza irányába vetettem magam először. Itt a francia karikaturista alkot, kicsit beszélgettem vele, majd elsétáltam a templomba, a szokásos szerdai koncertre.

Ismét remek társaság gyűlt össze, nagyon jó zenészekkel.

Innen Gabrieléket látogattam meg. Velük is kis locsi-fecsi...és jöttem haza.  Vacsora után irány a SZÍNHÁZ! Még Magyarországon jártam, amikor George írta, hogy jegyet vett a 42. utca című zenés darabra.

Fantasztikus jelmezek, színpompás ruhatár,  csili-vili előadás. Igazi 30-as évek Amerikája hangulat. Jó énekesek-jó táncosok, élvezetes előadás!...de fotózni nem lehetett.

 06. Csütörtök

Terveim szerint Poriruába akartam kimenni a Maori Arts kiállításra, de olyan hideg, szeles és esős idő volt, hogy úgy döntöttem, majd vasárnap...

Ma itthon maradtam délelőtt megfőztem, olvastam és írtam...majd Gaberiel és Anna futott be hozzánk kis beszélgetésre és kis "komputer használat oktatásra" .

Aztán, ha már itt voltak, akkor egy könnyű vacsorára, ami egyszerű, nagyszerű...és ezzel ez a nap is véget ért.

 

Szólj hozzá!

Címkék: színház napló új zéland városháza wellington eva kaprinay gabriel heimler anna proc


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr13282178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása