Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2011.11.26. 22:22 kaprye

V+V

Választás és Vásár

 26. szombat

 Mi tudtuk kire szavazunk, azt is, hogy ezzel a meglevő kormány helyzetén nem sokat változtatunk, csak az arányokhoz szükség van minden szavazatra! 

Ezért aztán reggel én már korán oda mentem, mert utána dolgom volt. Szavaztam...majd buszra ültem. Az Underground market volt a cél. Most kivételesen nem csak fotózni, sőt azt nem is igazán...hanem árulni! Alan a galériájának foglalta a helyet és besegítek, mert ő közben a galériában várta a vásárlókat.

Ha már ott voltam természetesen a saját dolgaimat is vittem. Gabrielék is befutottak egy magyar házaspár rokonsággal, akik Ausztráliában élnek és most egy crouse hajóval érkeztek a városba.

A vásár elég csendes volt, de nem panaszkodok, a tiszta haszonra ami zsebemben landolt.

10:15-től 3:45-ig voltam ott, az elején és végén a munkát Alan-re hagytam. Hazaérve kicsit lazítottam, majd készülődtem.

Zsuzsikhoz voltunk meghíva a választási partyra. HAHAHA elképzelhetetlennek tartanám, hogy otthon az „ellentábor” együtt, egy helyen vidáman vacsorázva,  koccintgatva  figyelje a választás alakulását. Itt pedig ez volt!  

Mire 11 után hazaértünk már nagyjából tudott volt a választás eredménye. Marad a kormány, de változtak az arányok. Jelentősen előrejöttek a zöldek és a New Zealand First  nagy meglepetést okozott.

A mi képviselőnk magasan nyert, de ez a "mindösszesenben" kevés.

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: napló market wellington eva kaprinay gabriel heimler kiwi art house anna proc suzy zsuzsi underground market


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr33414147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása