Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2011.12.04. 10:53 kaprye

Földrengés

03. szombat

11-re mentem a St Anna’s Hall-ba. Itt volt a hagyományos  „End of year party", melyen elköszönt Wendy. Tulajdonképpen már nem akartam elmenni, de miatta mégis ...Nagyon sajnálom hogy elköszönt, és egyre inkább azt éreztem, hogy nem jószántából. Valahogy nem olyannak ismertem meg, valahogy túl szomorú volt, valahogy „sehogysem” búcsúztatták pedig 6 évig nagyon jól dolgozott.

Még egy kis borítékot köszönőkártyával, egy szál virágot sem kapott...Hmmm nekem keserű volt a szám íze. Mivel csak 12-ig maradhattam, éppen még volt alkalmam őt fotózni befejezésül, aztán mentem az Underground Market-re.

Alannel megegyeztünk, hogy leszek helyette du 1 - zárásig, ő visszamehet a Galériába. Még annyi időm maradt, hogy Zsuzsinál vettem ennivalót. A vásár nagy volt, jöttek-mentek az emberek. Most is érvényes az a pszichozis, hogy ha az asztalnál megáll valaki akkor többen megállnak.
Mindenesetre sikeresen eladtam prá dolgot. Alannek és magamnak is.

Hazaérve kis pihenés, képek lementése, majd mentünk Tibiékhez.  Tibi már lent várt, Anita finom vacsorát készített, kellemesen beszélgettünk. Én még nem voltam a kis studio lakásban. Ami aranyos, picike, de mivel többnyire csak aludni járnak haza, megfelel.

Fotóztam az ablakukból, beszélgettünk, amikor megmozdult alattunk a föld és mi a 6. emeleten elég jelentősen kilengtünk. Rögtön mondtam, hogy földrengés, George előbb hitetlenkedett, majd amikor kilötyögött a bor is a pohárból, igazat adott. ( Hazaérve megtudtuk, hogy 5.7-es rengés volt szerencsére csak 20 másodpercig és elég mélyen ahhoz, hogy ne legyen nagy a kár. )

 Sokat nevettünk viccelődtünk még mindezek után megkönnyebbülve, hogy nem lett nagyobb baj.  

Hazaérve pár dolog volt csak a földön, papírok, képek...de nem tört semmi.

 

Szólj hozzá!

Címkék: art művészet napló földrengés új zéland wellington eva kaprinay kiwi art house alain aldridge underground market tibi anita


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr803435843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása