Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.01.17. 10:43 kaprye

Hétfő+kedd

16. hétfő

 Kert – mosás-teregetés-  napfény.

Elkészítettem a vacsorára a gulyáslevest, George megbízva a focaccia elkészítésével, én séta.

 Előbb elmentem a partra és hazafelé sétálva még beugrottam Bandihoz és Marikához. Ők azok akik vasárnap először voltak a Fészekben és nagyon jól érezték magukat, mellesleg pedig egészen közel laknak hozzánk.

Érdekes volt, hogy többször találkoztunk velük, gyakran a házunk előtt, de nehezen szánták rá magukat a “közösségi életre”, de most már örülnek, hogy eljöttek.

Kicsit elbeszélgettük az időt, s mire hazaértem, kiderült, hogy George már izgult miattam, hogy hol lehetek. Vacsora, lazítás...TV

17. Kedd

KERT – ÜVEGHÁZ...délelőtti munkálkodás. Miután nem befejeztem, csak meguntam a munkátl, elmentem Newtownba. Itt a gyalogúton a lépcsők mellett fantasztikus gyerekalkodátokat sorakoztattak fel! MICSODA ÖTLET, természetesen meg is örökítettem.

Newtownban Hannah-val szerettem volna beszélni a TimeBank-nál, de sajna nem találtam bent, így sétáltam. A fodrásznál nem volt senki...és mivel mostanában már aktuális lett volna egy hajvágás nálam, “egy életem egy halálom” beugrottam. A fodrásszal jól elbeszélgettünk, nagyokat nevetgéltünk és levágta a hajam. Nem teljesen olyan, mint....de a többit majd hozzáigazítom.

 

Hazafelé aztán már sétáltam. AZ úton rámdudáltak...Bandi és Marika volt, nem utasíthattam el, hogy hazahozzanak...mert így aztán bejöttek hozzánk beszélgetni-körülnézni.  Az  idő így gyorsan telt, s mire elmentek nemsokára mi vacsoráztunk is.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: napló új zéland wellington eva kaprinay newtown


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr923569773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása