Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.02.16. 08:39 kaprye

Kedd és szerda ismét

14. kedd

... itt mindig történik valami...Ha semmi sincs a naptáramban akkor is. Mi is történet ezen a napon? Nem kell mást megnéznem, mint a fotókat és már tudom is. Délelőtt itthon voltam, majd délután a közeli iskola egy nagyobb termében volt jelenésem egy rendezvényre fotózni.

Ez is az island bay-i fesztivál keretében szervezve. Volt itt egy katasztrófa szakértő, egy rendőr. Egy önvédelmi sportot oktató...és hogy a szórakozás teljes legyen volt egy bűvész is. Hogy a jó hangulat abszolut teljes legyen, enni-innivaló is mindenkinek! A jelenlevők (velem együtt) élvezték a hallottakat. Sokat tanultunk, sokmindenre felhívták a figyelmet és én meg fotózhattam is. 

 

Hazaérve vacsora, majd a fotók ...szaladnak ilyenkor a percek-órák.  Nem mellesleg netre lett téve  Hírmondó és ki lett a nyomtatva, borítékolva, reggel vihetem.

 15. szerda

 Délelőtt angollal kezdtem. Előtte még elkészült a vacsorának való is. Most valahogy nem élveztem annyira az angolt, mint az elsőt... megállapíthattam, hogy Wendy jobb tanár volt. Persze nem ítélek előre, mert nehéz egy csoportot átvenni, ahol nagyon különböző a tudás. Ma jött egy nő, aki alig-alig tud valamit (még írni sem...persze nem tudom, hogy anyanyelvén tudott-e?)

Innen mehettem a Lunch Time koncertre, ami csodaszép volt. Az orgonák (kicsi és nagy is) kellemes zenét ontottak...Sokan voltak! 

Zenehallgatás után meglátogattam Gabrielt. Kis beszélgetés, majd pát képet kinyomtattam.

 

Hazaúton beadtam a tegnap este készült képeket Rose-nak a Community Centre-be. Itthon korai vacsora...mert jelenésünk volt. Verseny lesz 25-én ...annak volt az előkészítése és megbeszélése bent a városban. Ide együtt mentünk, hogy nehogy félreértsek valamit is. Hogy mi lesz....? majd akkor – elmesélem..:-)

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: angol napló új zéland hírmondó wellington eva kaprinay


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr314117476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása