Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.07.13. 23:14 kaprye

Vendégekkel

Hajnalok hajnalán felébresztett a SZÉL....Mivel nem tudtam aludni, megcsináltam a Hírmondót. A munka csaknem kész, de most a gondot a WEB oldal adja. A szolgáltatóink egymásra mutogatnak, hogy kinek a hibájából nem működik. .Ebédre vendégeket vártunk ezért a délelőttöm jobbára főzéssel telt.

Nagy faxni nem colt, de már napok óta bablevesre és krumplis tésztára gondoltam, ezért aztán  a vendélgek is ezt kapnak :-) Azért aztán, hogy hús is kerüljön az asztalra, készült még kelkáposzta főzelék és marhapörkölt is ---lehet majd választani. Mi majd megesszük másnap, harmadnap (?) a maradékot !

Mire elkészültem mindennel George-dzsal elmentünk vásárolni. Kifogytunk pár dologból és kell a jövő heti pótlás. Előtte még beugrottunk a McDonald-ba, hogy leellenőrizzük, hogy az ottani internetszolgáltató behozza-e a Hírmondót. Láss csodát, ott működött, tehát a mienkkel van a gond. Remélem, hogy mire netre kell tenni a Hírmondót az is megoldódik...mert különben nem tudjuk! Illetve George nem lesz képes rá, mert ebben Ő a szakember, nélküle én egyáltalán nem tudnám :-)

Közeben megérkezett a levél a polgármesteri hivataltól a meghívóval, hogy igen: augusztus 14-én lesz a könyv ünnepélyes átadása-bemutatása és 'piacra dobása'. A könyv, mely a Wellington déli városrészeinek egy napját mutatja be, s melyben 13 fotóm is helyet kapott!

Vásárlás után aztán folytattuk a vacsi dolgait. George előkészítette a süteményt, én az asztalt.Egyszerű-nagyszerű és a saját almánkat nem csak a madarak szeretik, ebben a sütiben az is finom. DSC_6101.jpg

Míg én pihentem kicsit George elment Gabrielért és Annáért, no meg persze Arielt sem hagyták otthon.

Mióta Gabriel Európában volt, Anna sem volt nálunk. Ariel nagyot nőtt, már nem köhög annyit ...HAHAHA ő egyfajta köhögéssel jelzi, hogy akar valamit ugorjon az anyja... !
 Kaptunk Gabrieltől egy kis francia kacsamáj konzervet és magyar paprikát :-) Szülinapomra utólagosan pedig egy dedikált brossurával kedveskedett nekem.

Kicsi_konyv.jpg

A vacsi kellemesen telt. Mindent végigettünk...Ariel is aranyos volt. Neki is ízlett a kelkáposzta főzelékem - kapott kóstolót belőle.           DSC_6113_1.jpg      DSC_6114_1.jpg

A pálmát a körte vitte,  be is vágott jó egy decit a körtepüréből, melyet anno azért tettem el, mert tudtam, hogy Ő nagyon szereti!

Még egy ideig beszélgettünk, Gabriel mesélt az európai tapasztalatairól...még vele is egyeztettem a Hírmondó róla készült oldalát....és aztán George hazavitte őket. Mi megnéztük a felvett filmet - a sorozat érdekes fordulatot vett,...aztán a meccs végét is és én már aludtam..Hosszú napom volt.

Szólj hozzá!

Címkék: napló ariel új zéland wellington eva kaprinay gabriel heimler anna proc


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr294655831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása