Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.08.10. 10:41 kaprye

Még nem tökéletes...

Ma már úgy ébredtem, hogy nem fáj a fejem...Kezdtem örülni...

Meg persze örültem Risztov Éva aranyának és annak, hogy a magyar sportolók az előkelő 8. helyet foglalják el a listán...Milyen jó lenne még egy pár ilyen dolognak örülni!!! Magyar sikereknek otthon is...persze nem egyéniben, hanem ózdi, vagy inkább egész országos szinten...

Délelőtti Hírmondózás, közeledik 15. Szokásos levelezés...és persze olimpia,előbb az egyenes adás, majd a felvételek...

Még mindig nem megyek ki, nem akarok kockáztatni és előre inni a medve bőrére...Erről eszembe jut a vicc, amit ma reggel olvastam:

Egy román és a fia elmennek a Hargitára medvére vadászni. Néhány óra múlva találnak is egyet, az öreg pedig gyorsan le is lövi. Nagy nehezen felrakják a szekérre, majd hazaindulnak.
Útközben az öreg megszomjazik, és bemegy egy útszéli kocsmába inni, a szekeret pedig a fiúra bízza. Eltelik 1/4 óra, az öreg kijön, látja, hogy a medve sehol. Kérdi a fiát:
- Hol van a medve?
- Milyen medve?
- Fiam, kimentünk a hargitára.
- Így volt édesapám.
- Lőttem egy nagy barnamedvét.
- Igen, így volt.
- Feltettük a kocsira.
- Hát persze, édesapám.
- Elindultunk hazafelé.
- Igen, édesapám.
- Én bementem a kocsmába inni.
- Így volt.
- Kijöttem, és a medve nem volt sehol.
- Igen, így volt.
- Na akkor hol a medve?
- Milyen medve?

 Délután míg George elment sütöttem kicsi finom rágcsálnivalót, ő  pedig később  finom vacsorát készített a 'hozott anyagból'. A kedvencem került az asztalra:

DSC_7615.jpg

 

 Finomra sütött tonhal (a közepe még majdnem nyers -sötét ) és friss zöld salátával, amiben mindenféle levelek voltak csak a nevén nevezett saláta nem. Nyammmm :-) nagyon szeretem!

Szólj hozzá!

Címkék: napló új zéland tonhal wellington eva kaprinay


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr954704717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása