Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.10.11. 10:06 kaprye

Extra csütörtök

Tervezett program volt mára, mely már reggel kissé felborult.

Franciskával és Jan-nel volt megbeszélve randevú egy kis csúztatással. Jan meg én s hétfői arts csoportba járunk együtt. Ő kiwi, csodásan rajzol-fest, gondoltam hármasban is érdekes lesz a nap. Ez borult, mert Franciska lemondta reggel a randit.  Ezért atán kissé később indultam a Te Papába. Útközben megnéztem az új éttermet, melynek a séfje magyar. (de még nem láttam benne senkit- kiderült 11-kor nyitnak...de nem kopogtattam)

Abban az utcában egy kedves szines üzletbe kukkantottam be, mely nagyon mutatós dolgok vannak mindig, majd egy fodrászüzlet kirakatában a WOW-ra készült alkotást csodáltam, majd be is mentem megörökíteni, mert ez a ruha hajból készült!

DSC_0944.jpg  DSC_0942.jpg Hajruha  DSC_0945.jpg

EZ után már tényleg a Te Papa következett. Ott előbb pár madarat örökítettem meg (Hírmondóba), majd Jan-nel találkozva tettünk egy sétát a ruhák között, melyek flexból, tollból és kutyaszőrből készültek. Mivel egy  program is kezdőtt itt, előtte lementünk ebédelni és beszélgetni. 

A maori művészek tartottak egy kis ismertetőt az elmúlt évek programjairől és nem mellesleg közben szintén művészek alkottak ott helyben. DSC_0980.jpg A képen látható, elkezdett munka kb. egy ÉV !!! múlva lesz kész! Hihetetlen türelem és aprólékosság! Érdekes volt megismerni mindezt, kellemes időtöltés.Volt még egy maori hölgy, akit szintén lefotóztam azért,  mert nagyon ismerős volt az arca...hazaérve kikerestem a képet és úgy tűnik igen, őt fényképeztük a Te Papában pár évvel ezelőtt. Persze a végleges választ tőle várom...s majd akkor meg is mutatom.

Innen már hazajöttünk. Jan is itt lakik Island Bay-n, nem messze tőlünk. A folytatás kicsi kert...mert nem mondtam még, de ma kellemes, napos idő volt! Neki lehetett vetkőzni rövidujjasra.

Szólj hozzá!

Címkék: művészet napló maori új zéland wellington eva kaprinay te papa


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr944832368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása