Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.11.10. 22:35 kaprye

Vizsga-koncert / Vizsgakoncert

09. péntek

Már hetekkel ezelőtt be lett írva a naptáramba Koncert délidőben. DE most nem a szokásos templomi (márcsak azélrt sem mert péntek...), hanem az Egyetemre szólt a meghívás egy kedves fiatal (leendő) operaénekestől. A  Fredi Jones 3. év végi záró vizsgakoncertjére hívott.  Egy régi felvételen itt láthátjátok-hallhatjátok. Azóta sokat változott, erősödött a hangja!

Koncert előtt mert gyönyörű volt az idő, hagytam egy kis sétát is magamnak. Aztán jött a koncert. Borzasztóan nehéz dalokat választott...számomra egyik sem volt igazán ismerős. Ami kedves volt tőle, hogy a műsorfüzetébe az én fotómat választotta! A vizsgát nem akartam megzavarni sok fotózással, mert azért mégiscsak az Ő NAPJA! Csak pár kép itt.

Innen még bementem gabrielék műtermébe. Nagyon jól haladnak az új képpel. FANTASZTIKUS lesz! Ariel aludt...nem maradtam okáig..

DSC_9915.jpg  DSC_9921.jpg

A napos szép időt kihasználva jöhetett a kert...majd vacsora...és semmi más...

10. Szombat

Mára is maradt a jó idő...ezért már korán reggel kimentem a kertbe egy kicsit kapirgálni...Aztán egy zuhanyozás után be a városba. Ott azt gondoltam, hogy már rendezték az új szoborcsoport körüli területet. Sajnos felesleges volt az út, még körbekerítve, a markoló  is ott van, így kép nem készült. Ezen bosszankodva vissza is fordultam gyorsan. Még a Newtown piacon vettem banánt és brokkolit.Itthon pedig nekivetkőzve gumicsizmásan kitettem magam a kertbe/üvegházba.

George a műhelyben takarított, selejtezett és rendezgetett. Mondanom sem kell, mindketten jól elfáradtunk. Könnyű vacsorát még készítettem: rántott hús krumpli pürével és párolt spárgával. NAGYON finom volt így párosítva!

Este pedig mivel a TV-ben semmitmondó műsor volt, a felvettek között válogattunk. Az Operaház fantomjára esett a választás, amit már az ágyban fekve néztünk meg! Nagyszerű film volt!

Szólj hozzá!

Címkék: koncert art művészet napló ariel fotók új zéland wellington eva kaprinay gabriel heimler anna proc Fredi Jones


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr554901079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása