Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.11.12. 21:19 kaprye

ÖNKÉNTES

12. hétfő

Kora reggel már készülődtem a zsúfoltnak igérkező napra.

Először  az önkéntes központokból érkezettek  országos találkozójára voltam hivatalosan felkért fotós. Ezért már 8 órakor a városban voltam, ahol a Konferenciára érkezőkkel ismerkedtem, régi ismerősökkel találkoztam. Kicsivel 10 után elköszöntem, hogy még a délutáni program előtt albumba is tegyem a képeket.DSC_0107.jpg

Ez után a kis itthon töltött idő után mentem a mi kis kézműves csoportunkba. Ott jókat nevettünk...Jane behozott egy nagy doboz anyagot, mely valakinek a szekrényében lapult, és ki-ki választhatott vihetett belőle felhasználni. Én is kotoráztam, egy darab anyagnak a színe megtetszett és mikor megláttam, hogy egy szép nagy kör ki van vágva belőle kicsit bohóckodtam vele. Egyhangú kérésre meg is örökítettem és megigértem, hogy az albumba is beteszem :-) Az anyag maradt, de a kép itt:

Kicsit korábban eljöttem, mert,  meg akartam nézni a kora reggel felvett Skócia- All Black rögbi meccset, mielőtt elmegyek az állófogadásra.  Jó meccs volt, nagy fölénnyel nyert az All Black. Utána rögtön indultam. Előbb Éváékhoz vitt el George, hogy aztán tőlük már együtt menjünk Szentirmay Klára konzul asszony házához (haza busszal jövök, nekem sokkal egyszerűbb). A csekély számú jelentkező miatt a tervezett találkozás mégsem egy  bérelt teremben a belvárosban, hanem  háznál lett megtartva. Az Ombudsmanok Világkonferenciájára érkezett Professzor Dr Szabó Mátéval, az alapvető jogok országgyűlési biztosával és feleségével találkozhattunk. Kicsit furává tette a helyzetet, a  találkozást, mert reggelre ezt a levelet kaptam:

"Kedves Éva, Megkérném, hogy a fogadáson ne fényképezzél. Lesz valaki, aki a Magyar Szó számára fotózik, és szivesen rendelkezésedre adunk a képekből. Üdvözlettel Klára" 

A kérést természetesen tiszteletben tartottam, nem fényképeztem. A professzor előadása után még beszélgettünk a vendéggel, de eljöttünk, mert Éva egy csoporttalálkozóra/megbeszélésre kellett hogy menjen. Indulás előtt még jeleztem, hogy a Hírmondó 15-én jelenik meg és nekem legkésőbb előtte nap kell a kép, hogy megjelenhessen (vagy akkor nem). Most várok.

Még egy JÓ HÍR azért: A mai nappal véglegesen  lezárult a nevezés a Hírmondóban meghirdetett rajz-versenyre.  Nagy öröm, hogy az USA-ból ismét jelentkeztek gyerekek. Nem lesz egyszerű a döntés!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr854904045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása