Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2011.03.02. 10:26 kaprye

MÁRCIUS!

Március 1. kedd

Reggel ezt-azt elintéztem itthon, majd bementem a városba. Előbb leadtam a wellingtoni önkénteseknél (Volunteer Wellington) az adatlapom, mert már rég kérték, de „nem jutottam oda”, hogy a papírt is bevigyem, csak mentem, mikor hívtak.  Innen elmentem a Pipitea Marae-ba. Már a konténert levitték CHCHC-ba, még csomagolnak, hogy az urolsó dobozokat is leküldjék. Eddig több, mint 300 ember etetéséről- szállásáról gondoskodtak. Beszélgettem egy kedves anyukával akik észak felé tartanak a rokonsághoz, elköltöznek CHch-ből.

Hazaérve aztán nekiláttam takarítani. Jól belejöttem és a végére jutottam.

Aztán jöhetett a vacsora, majd már csak az esti Tv programok. Ráadásul kicsivel 10 után itt is rengett a föld. Igaz, szerencsére csak rövid ideig tartott, inkább csak egy nagy lökés volt. Előbb azt gondoltam, hogy egy széllökés, mert estére nagyon feltámadt, de aztán megerősítették, hogy bizony itt is földrengés. Szerencsére messze a várostól és mélyen.

2. szerda

A reggelt a Wakefield Kórházban kezdtem. 8:30-ra szólt a behívóm a mammográfiára. Ronda szeles és esőre hajló idő volt. Autóval mentem, nem akartam megizzadva érkezni.

1-2 perccel hamarabb hívtak be, mint a bejegyzett időpont és 5 perccel fél kilenc után már kifelé tartottam! Így aztán hazaérkezve George is megkaphatta a friss reggelijét. A délelőtt folyamán aztán olyan eső volt, hogy az északi oldalon ismét nem kell kívülről ablakot mosni!

Erős szél, kellemetlen idő, így már nem is gondoltunkarra, hogy Orsiék még eljönnek, de „nincsenek cukorból”, így megérkeztek. Pici lányka (már szép nagyra nőtt) és Éva nagymama is itt volt. Így aztán míg beszélgettünk én babázhattam, meg fotózhattam is ! Aranyos kicsi lány, csendben nyugiban volt.

Mire elmentek gyönyörű napsütés lett, még a szél is csendesedett, így aztán mentem a kertbe. Holnap viszik a szemetet, így gyorsan levágtam az elhervadt rózsákat és sok gazt is kihúzgáltam.

Kora estére ismét csodás  volt az ég!

…most pedig megírtam neked is, hogy mi történt velünk.

Szólj hozzá!

Címkék: napló új zéland wellington eva kaprinay pipitea marae wellington volunteer


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr972703563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása