Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.02.20. 08:14 kaprye

Ami kedd után történt :-)

Kedden, 16-án írtam utoljára. Azóta peregtek a napok és ma már szombat és kora este, vacsora előtt vagyunk. Még ezután várom Guszti telefonját, hogy beszélgessünk valamiről a sydney-i magyar adásban.

De még ne a mai napról szóljon a beszámolóm,  menjünk sorba. Mi is történt? 

Szerdán

Itthon, elkezdődött a KÖRTE szezon is. A feleslegessé vált körték megint zacskókba kerülnek és a postaládán kínálják magukat. Szerencsére becsületes emberek élnek itt. Kerti munkák közben figyelemmel kisérem a hernyócskáim növekedését is.


Aztán kora este egy szép cica is vendégségben járt nálunk. Coco ellenben nem volt vendégfogadó kedvében így ez a szép cica menekülésre kellett fogja a dolgot!

Igaz később még a szomszéd (általunk sem kedvelt) cicáját is elűzte nagy veszekedések közepedte!

 

Aztán már itt is volt a csütörtök! Délelőtt Stephanie-vel mentünk angolra. Szuper volt. Igaz, csak 3 diák és két tanár volt jelen, de mi aztán minden percét kiélveztük! Stephanie-t nagyon kedvelem, szuper anyuka, klassz három gyerekkel.  Ami meglepő volt, már 20 éve együtt a férjével. Annyira fiatal , de 16 éves kora óta alkotnak egy párt!

Délutánra maradt a kert, kis konyha, vacsorakészítés. George még mindig a kerítést festi (utálja is rendesen), mert a hajlatok-szögletek, kapcsoalti pontok miatt igazi vacakolós munka.  

Közben készült a Hírmondó, hamarosan lapzárta. Sajnos ebben a hónapban nem volt sikeres a rajzpályázat, mert bizony EGYETLEN RAJZ SEM érkezett….Remélem a következő felhívás nyerőbb lesz! Mivel e-mailben várom a rajzokat, sok múlik a kedves szülőkön is. Gondolom rajzoltatni a gyereket, kis rábeszéléssel, ötlet adással lehet, de ő egyedül nem tudja nekem elküldeni! Kedves szülők, nagyszülők, tanítók és óvónők, ismerősök és ismeretlenek segítsetek nekik! A megmaradt jutalom a következő hónapra áttevődik, így márciusban két gyerek is kap postán ajándékot ! DE minden gyerek megkapja az oklevelet is!

Ennyi a reklám..Aztán már péntek.

Most fordított sorrend. Délelőtt itthon, majd délben elvittem Lilikének kis hazai ízeket tartalmazó dobozokat. Sajna nem nyitott ajtót (délután kiderült még ágyban volt), a dobozokat ott hagytam, de elmaradt a beszélgetés. Onnan mentem uborkát vásárolni a vasárnapi Fészek ebédhez.

Aztán irány az SPCA. Most nem volt kicsi cica, amit elvihettem volna. Ezért egy kutyust választottam. Aranyos volt, bújós, csöndes, kedves. De majd leszakadt a karom, míg az autóba-autóból-autóba-autóból cipeltem ide-oda. Mindösszesen legalább 6-8 kiló. Most is tudatosodott bennem miért is kedvelem jobban vinni a kiscicákat…Azzal együtt, hogy ez a fiú: APPLE (igen, alma!) aranyos, szeretnivaló jószág volt!

 

Hazaérve elcsaltam Georgeot egy sétára. Gyönyörű idő volt, a víz csodás színű és kellemesen sétáltunk. Vacsorára „maradékot” ettük, így nem kellett azzal foglalkozni.

 

És ma már SZOMBAT! 

Reggel elmentem a közeli anglikán templomba, ahol Garage Sale volt. Erre Stefaninak is fehívtam a figyelmét a héten. Megfogadta a „tanácsom” és eljöttek mindannyian. Így aztán megismerkedhettem a nagyon kedves-szimpatikus férjével is. Eztán lementem a partra, mert én bizony azt hittem ismét lesz ott VALAMI….de nem volt semmi. Hmmm Az idő csodás, azért születtek képek...Itt és itt megnézheted :-) Ezért hazajöttem és előkészítettem a holnapi pörköltnek valót. Sírtam is rendesen, mire az 1-1 ½ kiló hagymát megtisztítottam és felvágtam.George közben az "utolsókat" simogatta az utcafront kerítésén!

Aztán 2-kor ismét irány a part, mert a kiírás szerint akkor keződik a Maci Fair. No ez sem hozta meg a várt sikert, csak egy szép macis gyereket találtam…a szervezés nem kapott tőlem ötöst…

 

Innen ismét haza, majd a közeli Empire moziba mentem, ahol 5-től  volt az eredményhirdetése egy fotós versenynek "Teputeranga Island" . Nem nyertem díjat, de tapasztalatot igen.

Közben George már a netre is tette az új mesét, a Hírmondót és én is elküldtem az értesítéseket. Majd várom és megköszönöm a visszajelzéseket.

 

5 komment

Címkék: napló mackó új zéland caterpillar fészek hírmondó wellington eva kaprinay fotóverseny gyerekrajzok tapu te ranga teddy bear


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr461775170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vittgen 2010.02.20. 11:58:50

Az idegen cica szép,APPLE pedig aranyos!
Ismét szép fotókat készítettél kedves Éva!

Kari

kaprye · http://indafoto.hu/kaprye 2010.02.21. 06:28:55

Köszi Kari! :-) örülök, hogy tetszenek a képek. A Hírmondót is alaposan nézd meg :-) Hátha találsz benne ismerőst!!!! Szia Éva

Vittgen 2010.02.21. 08:40:12

Szia Éva!

A Hírmondót megnéztem!
Köszönöm szépen,hogy beletettél az újságodba!
Számomra megtisztelő!

Kari

kaprye · http://indafoto.hu/kaprye 2010.02.21. 19:35:49

@Vittgen:

Látod látod...nagyon tetszett az a fotód és persze a címe is :-) Gyermekeid nem szeretnek rajzolni?

Üdv Éva

Vittgen 2010.02.22. 21:21:12

Szia Éva!

De igen szeretnek,nagyon!
A nagyobbik,Dóri,eddig ahol benevezett egy rajzzal,ott másodiknák roszabb helyezést még nem kapott!

Kari
süti beállítások módosítása