Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.02.22. 08:56 kaprye

Elkezdődött egy új hét

Reggelre már a neten is hallgatható volt Guszti rádiója, a Magyar Rádió Sydney oldalon. Itt érdekes riportok, beszélgetések hangzanak el. Itt került adásba egy maori mese is. 

Ma a délelőtt angollal telt. Jó kis társaság (ezt már olyan sokszor elmondtam!),  ismét okosabb lettem kicsivel…csak ne felejteném el olyan hamar, amit megtanulunk.

Hazaérkezve az "adóságaimat" törlesztettem.  Naominak (japán asszonyka, volt osztálytársam és összefutotunk az Island Bay fairen) elküldtem  a  róluk készült fotókat. Kinyomtattam pár "megrendelt képet" és egyet Bandinak a tőlem kapott és leöntött budapesti fotó helyett.

Közben jöttek visszatérő vásárlók a körténkre. Gyűlnek a garasok…persze nem adjuk drágán, és nem is válogathatnak… De jó érzés volt,  ma reggel is miután elmentem, jött valaki körtéért.  Kettő zacskóval eltetetett- kifizette és itt hagyta, hogy majd hazafelé szeretné felvenni! Mikor jött érte, már itthon voltam és megismertem. Az elmúlt héten is járt nálunk, akkor a kertből szedtem neki a fáról, mert éppen nem volt kicsomagolva. Kértek,hogy szedjek nekik, mert ők ANNYIRA SZERETIK ezt a finom ízűt!  

Aztán szerencsére beindult a Húsvétrról Húsvétra képküldés, remélem sok-sok gyerekmunka lesz!

  

Paul Wade-Brown
Memorial Photo Competition 2010

 

Már írtam, hogy a meghirdetett  fotóversenyen ugyan nem nyerem díjat, de a ma kapott levélből kiderült a válogatásba bekerült. Itt te is megnézheted a képeket.

Este a HÍrekben elszörnyedve láttuk, hogy a gyönyörű Titahi Bay-nél óriási tűz volt és hatalmas munkát adott a tűzoltóknak a gyújtogató (felelőtlen kamasz). 4 helikopter is munkában volt! Óriási a kár, szerencse, hogy bár kellett kiköltöztetni embereket, de házak mégsem gyulladtak meg.

Ennyi mára, ha idáig jutottál az olvasásban KÖSZÖNÖM, hogy kiváncsi voltál rám.

Legyen nagyon jó heted!


 

 

4 komment

Címkék: angol napló új zéland wellington island bay eva kaprinay fotóverseny


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr601780127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mindennapi manna 2010.02.23. 15:57:07

Szép a kiválasztott fotó nagyon!

kaprye · http://indafoto.hu/kaprye 2010.02.23. 21:12:43

Köszi, szeretem ezt a fotómat, mert nem a megszokott helyről láttatja a Parlamentet, a Dunát és még kicsit a budai hegyet is :-) Örülök, hogy a tet tetszésed is elnyerte...

mindennapi manna 2010.02.23. 22:55:12

He-he, én a versenyre kiválogatottról írtam, de a Parlamentes is jó!

kaprye · http://indafoto.hu/kaprye 2010.02.24. 08:02:31

A gyerekrajzok nem válogatva vannak, még várom folyamatosan a képeket a gyerekektől!!!
süti beállítások módosítása