Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.05.22. 00:19 kaprye

Esős napok után...

Szerda

Egész nap ömlött az eső. Ami annyiból jó volt, hogy az itthoni dolgaimat rendezgettem és délután jött Nomasa is kiválogatni a szülinapon készült képeket. Amit én meghagytam a válogatás során mindegyik tetszett neki, így aztán mindkettőnk megelégedésére több mint 100 fotót kért kinyomtatni :-)

Csütörtök

Délelőtt angol,  Stephanie-val együtt mentünk. A legutóbbi szülinapos képek "sikert" arattak. Örültek a kinyomtatott változatnak! Meg is vették őket és még jött pár rendelés is. Meglepetésemre Wendy pedig egy Island Bay-s fotómból rendelt.

Az eső lába lógott egész nap. Hol erőssebben, hol kevésbbé...de szinte folyamatosan esett. Így aztán délután is csak az otthoni dolgokkal foglalkoztam. Közben összeállt -megvágva Guszti segítségével - a riport Gabriellel, a rádióban vasárnap megy le és majd hétfőn lesz a neten.

Kiderült mára, hogy lesznek Gabrielnek is kiállított képei vasárnap nyíló kiállításon Lower Huttban. Így aztán  készítettem egy meghívót, melyet szétküldem az itt élő magyaroknak...Kíváncsi leszek, hány magyar fog eljönni ...!

Péntek

Ez a nap már sűrűbb programos volt. Igaz, még mindig esett....de menni kellett. Előbb Lilikéhez mentem ki, mert volt a 86. szülinapja! Felköszöntöttem, kicsit beszélgettünk, aztán mentem tovább. Beugrottam egy két üzletbe...még mindig mellényt keresek. Majd irány a nyomtató-hely. Sikerült kinyomtatni minden képet, igaz,  majd még visszamegyek... Míg a nyomtatást csinálták, mentem a MW-ba vásárolni. Sikerült találni ismét olyat is, aminek nem tudtam ellenállni. Vettem Pancetát, magyar disznósajtot, kenőmájast - ami nagyon finom és George imádja!  Mikor mindezzel készen lettem, folytattam az utam, az SPCA-be. Ott egy aranyos kiscicát vettem fel, Srike (?) névre hallgatott, fekete-fehér kisfiú. Aranyos, nyugodt cicus volt! Aztán még a cicaházban is készült pár fotó, a Macska Magazinnak és egy új megkeresésre, felkérésre a Szilaj Csikó című hetilapnak.

Hazaérve pedig George-dzsal együtt mentünk vásárolni. Még mindig esett...Mindenfélét beszereztünk a következő napokra, a vendégségre...Mire hazaértünk sötét lett, igaz, alig múlt 5 óra!

Ma pedig már szombat! Eszméletlenül szaladnak a napok! DE: 

Hurrá...:-) szép az idő. A kocsonya most már fő... A leves elindítva és hamarosan én is elindulok kicsit mászkálni végre, megmozgatni a tagjaimat.

Este vendégek, Ivánék jönnek vacsorára. A sütés-főzés megfelezve, tehát egyikünknek sem teher. Lesz beszélgetés- locsi-fecsi és vége a hétnek...:-)

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: napló új zéland wellington spca island bay eva kaprinay állatterápia sydney rádió


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr262022080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása