Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.06.29. 08:55 kaprye

Meccsek és még mindig eső

Hajnali órtán ébredtünk. 2-kor és 6.30-tól is meccset néztünk. Közben volt egy szunyókálás is. Nem volt nagy izgalom a meccseken, győztek az esélyesek.

Aztán már én szokás szerint nem tudtam aludni. Maradt nekem az olvasás-írás. Időközben megérkezett az értesítés, hogy a neten fent van az új Panoráma Magazin! Ott a pdf változata letölthető, benne a kis beszámolóm első része a déli szigeti kirándulásról. Egészen jól mutat...:-)

....és bizony, igen, ma is többnyire esett...

Eljött Iván is, hogy fodrászkodjak, kicsit beszélgettünk :-) kitárgyaltuk a focivilágot. Utána a madaraknak készítettem magokból és zsírból egy gombócot. Aztán később délután jól szórakoztam, miközben figyelemmel kisértem a madárlakomát. Képeket majd itt találsz róla. Többet voltak verebek, de van egy visszatérő kismadár is :-) Megmutatom itt is,  de csak azért, hogy hátha súg valaki, milyen madárka is ez? 

Kora délután mivel még mindig esős idő volt, megnéztük a George által tegnap a könyvtárból kihozott filmet, A csíkos pizsamás fiú-t. Gyönyörűen megcsinált film, több magyar helyszínen forgatva, magyar szereplők is voltak benne.  Csodálatosan játszó fiatal fiúcskával, de borzalmasan szomorú és elgondolkodtató ... Kicsit többet itt megtudhatsz róla, ha még nem láttad.

Estére kelve aztán már ismét azon gondolkodom így vacsora után, hogy hamar kell lefeküdni, mert éjjeli ismét ébresztő következik :-)

Ha idáig jutottál az olvasásban legyen jó napod :-)

 

 

 

2 komment

Címkék: film napló madár új zéland wellington island bay eva kaprinay panorama magazin


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr282117831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vittgen 2010.06.29. 23:12:45

Szia Éva!

Húúúú de régen jártam nálad!

Hogy vagytok?

A Pan-on nem forgolódsz túl sűrűen,vagy csak én látom úgy?

A következő rajzverseny témáját mikor írod ki?

Nnaa,a kérdésekből ennyit!

Kari

kaprye · http://indafoto.hu/kaprye 2010.06.30. 05:18:56

SZia Kari!
Igen, régen jártál itt...de sebaj, biztos más dolgod volt. Panon valóban nem vagyok sűrűn, az idő nem olyan, hogy "ÚJ" felé járjak és a GE-re illőket dolgokat tudjak fotózni... Itt a tél és ez felénk sok-sok esővel, kellemetlen időjárással jár együtt. Aztán ha mégis fotózós az idő, megyek Gabriel munkáját megörökíteni, hogy teljes legyen a sorozat a kezdetektől a kész alkotásig!

A következő rajzverseny téma benne volt az utolsó Hírmondóban. NYÁRI/TÉLI élményekről várok képeket a gyerekektől.

Szia Üdv Éva
süti beállítások módosítása