Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.10.22. 12:05 kaprye

Művészek és művészetek...

21. csütörtök Borús, hideg, esős, szeles... Így aztán napközben itthon házon belül. Vacsora után azért elindultam Ron meghívására az új kiállítás megnyitóra. Mire odaértem már csaknem egy órája tartott ... sokan voltak. Remek hangulat, élőzene, egy pohár bor, és ismerősök...Itt láthatsz képeket. A művésznő elmúlt nyolcvan. Határozott, egyéni stílusa van. Tetszettek a képei, és nem meglepetés, de első este 6-ot el is adtak közülük.

Nem vártam ki a "party" végét, kellemesen megenyhült az idő, elállt az eső, egy séta mellett döntöttem. Csodás fények voltak. Az öböl vize szinte "tükör" sima. Sikerült pár érdekes felvételt készíteni.

Mire hazaértem G. már az ágyból nézte a TV-t s közben olvasott. Napok óta Moldova ragasztja a monitorhoz, mert a netről falja. AZért még megnéztük együtt a (miattam) felvett sorozat aznapi részét...:-)

22. Péntek Késő délelőtt elvitt G. Borikát meglátogatni, ő ment tovább pár dolgot vásárolni. Borika örült, kicsit elbeszélgettünk, majd tőle sétáltam egyet. Először betértem Alan Galériájába. Kedves "fiú", de túlságosan is sűrűre tölti picike gallériát. Kevesebb több lenne...de találtam egy pár Gabriel képet, amit anno készülésekor láttam a műteremben. Most megmutatom nektek is. Aranyos kis képek :-)

Innen továbbsétáltam és beugtottam Gabrielákhez a műterembe. Itt megláttam azt az "Évát", akiről előző nap mesélt. Nagyon érdekes ötlet és gondolat, a nagyméretű kínai-vietnámi (?) kalapra festett! Szuper lett, a fotón nem látod, a térhatás nem érvényesül, de pont ezért nagyon érdekes megoldás! Anna hátán különösen :

Hazaérve aztán kicsit kert, kicsit főzés (holnapra) majd George vacsorát tálalt és el is repült a nap.

Még azért elmesélek egy esetet, ami a mai "Tv újság"-ban volt. Te Anau-ban 3 spanyol turista kiszállt a lakóautóból és az út szélén végezte el a nagydolgát. Észrevették, felháborodtak az ott lakók, majd az ejnye-ejnye után jött a felszólítás:  most pedig  "Szedjétek össze !"
Gondolom ezek után megjegyzik hogy hol és hogyan ... Egyébként itt van mindenhol nyilvános TISZTA WC.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: art művészet napló új zéland wellington eva kaprinay gabriel heimler


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr132390640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása