Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.11.13. 11:12 kaprye

Péntek és már szombat

12. Péntek Ugy-e mondtam, hogy ma pénzt gyűjteni megyek. Szerencsére szép idő volt, kellemes napsütéses tavaszi nap. Már félórával hamarabb ott voltam, amit kiválasztottam magamnak a lehetőségek közül. A Központi Könyvtár főbejáratánál. Persze nem csak én gyűjtöttem, hanem egy egész napos akció révén 50 méterenként lehetett a városban SPCA önkénteseket látni.

Kicsit izgultam, hogy nehogy üres maradjon a kis vödröm, de ahogy telt az idő, úgy lettem egyre nyugodtabb, mert bizony szépen gyűlt a pénz. A többség 1-2 dollárt, de akadt aki 10-20-at is adott. Mire letelt az időm egész súlyos volt a kis vödörkém...2-300 dollár lehetett.  Leadtam, és hazajöttem. Itthoni tennivalók mindig akadnak, de azért kicsit lazítottam is, majd vacsorához láttam. Kicsit megbolondított csirkemell sült, mellé krumplipüré és bébi zöldbab párolva.

Vacsi után meglepetésre vendégek ugrottak be hozzánk. Zsuzsi és Feri látogatott meg minket. Nagyon örültünk nekik, és jól elbeszélgettünk. Közben a két kutyusuk örömtáncot lejtett, hogy bejöhettek... Ők örültek, Coco ellenben után alig mert bejönni a szobába.

....és véget is ért a nap.

13. Szombat  Délelőtt elmentem megnézni a főpróbát a Michael Fowler Centre-be. Nagyon jó volt, hogy bementem, mert  a főpróba előtti pillanatokat, a készülődést, a beéneklést, maszírozást, és a lelki felkészülést láthattam...A főpróba első perceit még megnéztem, majd eljöttem. A műsort meghagyom estére, hogy George-dzsal közösen élvezzük. 

Sajna a gépem hiánya hátráltat. A megszokott tempó és képi tisztaság nincs a kicsi masinával...több, mint a semmi...de....

Innen elmentem meglátogatni Lilikét. Szegény egyedül van, egyedül érzi magát...Igaz, szerintem nem tudna senkit elviselni folyamatosan maga mellett...de szerencsére van a cicája és kölcsönösen örülnek egymásnak.

Tőle hazajöttem, még gyorsan megcsináltam (amennyire lehetett javítgattam) a főpróba képeit, majd vacsorakészítéshez fogtam.

Újmódi rakottkrumpli.  Most nem főztem meg a krumplit, hanem uborkaszeletelővel vastag karikákra vágtam és a vasfazékba raktam a sorokat. A szokásos krumlpi-kolbász-tojás. A rétegek közé egy kis ízesített besamel mártás "szerűt" alkottam... a tetejére jött a tejföl...és végül a fedő. Így ment be a sütőbe, melyet felmelegítettem addigra 250 fokra. Ekkor csökkentettem 200-ra. Ebben sült-főtt 40 percig, majd levéve a fedőt, még 5 percig légkeveréssel sütöttem-pirítottam a tetejét. Nagyon jó lett....ha nem tudtam volna, nem derült volna ki számomra, hogy nem a hagyományos héjában főtt krumpli az alap...

Vacsora után mentünk a "Sina Oe" műsorra. Nagyon csodásan énekeltek, Igelese remek zenét alkotott ismét, jó volt!

....most hogy leírtam ezt nektek,  megyek aludni. Köszönöm, hogy itt jártál és elolvastad, amit neked írtam.

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: art cica művészet új zéland wellington eva kaprinay igelese


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr22445963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása