Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.12.28. 06:06 kaprye

Két ünnep között

Miután kaja túltengésben szenvedtünk kicsit lazítottunk ez ügyben.

27. Hétfő

Délelőtt romeltakarítás...Este a vacsora közeben és után csak minden leöblítésre került, mosogatás mára maradt. Ezt is megfeleztük. Mikor a "részemmel" végeztem (apróságok + tányérok) én bementem a városba. George-ra maradtak a nagyobb edények és a poharak.

Meglátogattam Gabrieléket. Új munkába kezdtek és ezt is meg szerettem volna örökíteni. Az idő langyos meleg, párás-felhős volt az idő. Erős szél volt, ezért aztán rohantak a felhők is, nagy eső nem lett. Munkájukkal haladnak, bár harcolnak az állványokkal. Mivel a járdát foglalják el, éjjelre le kell szedni...és reggel újra vissza hmmmmmmmm nem egyszerű.

Míg ott voltam jött egy nagy felhő és sűrű szitálásba kezdett, ezért aztán úgy döntöttem, hogy nem kockáztatom, hogy a gép megázzon...Irány haza.

Aztán már nem történt semmi.  Vacsorára maradékoztunk :-) Lustálkodtunk és vártuk a beigért esőt. A szél maradt, az eső éjszakára érkezett meg.

DE AKKOR AZTÁN NAGYON ...

28. kedd

ÖMLÖTT éjjel, reggel és  egész délelőtt. Hozzá jött a nagy szél. 50-60-70 szinte folyamatosan, de közben egy egy nagy löket is!  A Rimutakáén 160 km-rt mértek! Itt is lökdöste a házat  rendesen néha még a szék is megremegett alattam...

Coco is a szoba menetédkében lustálkodott:

Ahogy mondják, ezalatt a kicsivel több, mint fél nap alatt itt több, mint 10 cm eső esett. A Déli sziget bizonyos nyugati részein, pedig FÉL MÉTER!!! egy nap alatt!!!

Most már vacsora után vagyok (könnyű zöldséges-hagymás tojásrántotta) és éppen süt a nap, de Gabriel telefonált, hogy bent a városban már ismét esik!

Várjuk a tulajdonos szomszédot, aki mára igérte érkezését. Kulcs nálunk, így még el sem mehettünk volna. Lassan 6 óra, de még nem érkezett meg.

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: art cica napló új zéland wellington eva kaprinay gabriel heimler


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr502543270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása