Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.01.05. 20:31 kaprye

Múzeum-galéria látogatás

05.  csütörtök

Ma viszonylag korán indultam otthonról. Franciskával randevúztunk a pályaudvaron. A vonata ¾ 10-re érkezett be, én egészen pontosan érkeztem. Innen elsétáltunk a Reserve Bank Museumba. Mindig van valami érdekesség benne, s kiderült, hogy Franciska már nagyon régen nem járt itt.

Továbbsétálva megnéztünk pár üzletet, majd  az ‘ Akademy of Fine Arts Gallery’ következett. Érdekes, bár többségében nem igazán tetsző képeket láthattunk most. Csak néhányra mondtuk azt, hogy ezt még el is fogadnám. Itt Jane pár képe is volt kiállítva és a shop-ban is lehetett párat venni még.(nem vettem)

Innen átmentünk a másik  oldalra, a City and Sea Múzeum a megszokott kiállított tárgyai mellett volt egy új kiállítás.

Temetési szokások különböző nemzetiségű és vallású itt élő emberek mutatták be a temetkezési szokásokat, tárgyakkal és meséltek... Érdekes, némely bizarr...

Nagyon tetszett ez a megoldás:

 

A központi vázra felfüggesztett lapocskák üzenetek azoknak, akik már nem ezen a földön járnak. Egy cédulát én is felkötöttem és üzentem rajta az  elment szeretteimnek...

Ismét séta majd egy könnyű ebéd következett a Civic Square-nél. Ez után bementünk a City Galériába is. Itt a földszint nekem egy üres teret mutatott, gyorsan csattogtam is párat a géppel.

Aztán odajött hozzám egy leányka, hogy itt nem lehet fényképezni a művészi alkotásokat....mondtam, hogy  én csak a teret fotóztam.....HAHAHA aztán kiderült, hogy VAN ott egy alkotás is!  Szóval a művészi alkotás az a felfüggesztett lánc- (izé ), ami egy hullám-vonalként látszik a képen...Persze letöröltem egy képet, hogy megnyugodjon...de azért marad mutatóba nektek (kicsit azért maszkírozva...):

 

 

Innen Apple-hoz mentünk megnézetni Franciska Iped-jét, mely meghalta magát...nem lett okosabb a megnézéstől, de nem akart feleslegesen $40-et fizetni, hogy alaposabban szemrevételezzék. Au-ban tesz majd egy próbát a fia ismerősével...ingyen.

Ez után séta az Aro Park felé, ahol aztán elváltunk. Franciska haza és én pedig a Studióba  mentem Gabrielhez. A kicsi aludt, Anna fogorvosnál...Beszélgetésünk közben Gabriel dolgozott, de felébredt Ariel és elég hevesen követelte a mamát és az ebédet...Több mint 3 óra eltelt az előző evés óta. Mivel egyikkel sem tudtunk szolgálni, így tisztába tettem és Gabriel elindult vele a fogorvosi rendelőhöz...

Hazaérve aztán gyorsan eltelt a nap hátralevő része. Mivel egyikünknek sem jutott eszébe semmi vacsorára jöhetett a Fish&Chips. Most tisztes szép adagot kaptunk.

 

Szólj hozzá!

Címkék: kiállítás múzeum napló ariel új zéland wellington eva kaprinay gabriel heimler city gallery city and sea museum


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr83522787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása