Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.01.27. 07:27 kaprye

Három nap egyben

25. szerda

Itthon a festők dolgoznak, én pedig kicsivel 11 előtt elindultam a Múzeumba, hogy ott legyek a kiállításon. A délután kellemesen telt. Jöttek látogatók, jó volt ott lenni. Aztán már majdnem zárásra Laura is megérkezett. Ő az önkormányzatnál dolgozik, a fő területe a bevándorlók és annak kiadnak időnként újságot. Most ebbe szándékozik rólam egy cikket megjelentetni. Picit beszélgettünk még ott, majd mivel tényleg záróra volt lesétáltunk a Marta’s Pentry-be és folytattuk a beszélgetést.

Örült Laura is, hogy megismerte ezt a helyet és valószínű barátnőivel fog még itt találkozni a jövőben. Onnan aztán már csak a buszhoz igyekeztem, így is már készen várt a vacsora és George morgolódott, hogy “elkéstem”.

Közben kiderült, hogy Lilikéhez hívták holnapra a kórházba tolmácsolni (ami bár reménytelen Lilike állapota miatt) ...ahová majd együtt mehetünk.

 

26. csütörtök

A festők itthon hagyva...irány a kórház. Kissé mérgelődött George, mert 9:30-ra hívtak és sehol senki, és senki nem tudott senkiről,  miért is mentünk. Hmmm...beszéltünk az orvossal, beszéltünk egy szociális munkással, de a tényleges “valaki” csak nem érkezett meg. Így aztán mi eljöttünk...

Sajnáljuk Lilikét, de a helyzetén mi változtatni nem tudunk, nem vagyunk családtagjai és meghatalmazottak sem.

Még hazajöttünk együtt, ettem, ittam és ismét irány a kiállítás.  Nagyon jót beszélgettünk a zenéről az éppen műszakban levő túravezető fiatal lánnyal, aki nyári szünetében kisegít.

Ő egyébként éneket és zongorát tanít. S milyen kicsi ez a Wellington, kiderült, hogy van közös ismerősünk is. Stephanie kisebbik fiát ő tanítja zongorázni!

Séta haza, (sajnos a piros ruhás-fehér bajuszos úrral most sem találkoztam) és mert bár fújt a szél, de meleg, gyönyörű idő. Szerencsére hátszelet kaptam, igy csak néha zavart a széllökés. Ilyenkor figyelni kellett, hogy egy-egy utcasaroknál nehogy kilökjön az útra!

A festők befejezték a munkát, az étkező szép napos lett.

27. péntek

Reggel korán keltünk. Az idő kellemetlenük hűvös, szeles és ESŐS...hmmm nem ezt rendeltem!

Naptáram szerint Tamásék érkeznek egy napra Wellingtonba. Irány kI a kikötőbe, kerestük, hogy hol lehet ott megállni...majd jött a meglepetés. A Princess Cruises társaság hajója holnap fut be… NO nem is baj, holnapra jobb idő lesz.
Még elmentünk a Bannings-hoz megnézni a csíknak való léc-szerűt, amit a mennyezet keretre szeretnénk majd. Nem vettük meg, mert zuhogott az eső, nehéz lett volna sérülésmentesen hazahozni.Egy szép cserepet ellenben hazahoztunk, hogy a nagyra nőtt yucca-t át tudjam ültetni, mert a mostanit már kinőtte.

Hazaérve megnéztem a naptárt, ahová beírtam az érkezési időpontot eszerint stimmelt. Utána megkerestem Tamás levelét….és akkor kiderült az igazság!  HAHAHA kiderült, hogy majd csak február 27-én érkeznek Wellingtonba! Húúúúúúúha ezt jól elírtam!
Még szerencse, hogy ma megnéztem és nem mentünk ki a kikötőbe holnap reggel ismét!

Ezek után elhatároztam, hogy ha már így alakult, akkor a rendcsinálás következik. Először is a szőnyeget tisztítottam ki. Aztán kis mosogatás következett, hogy visszapakolás előtt minden szépen csillogjon… George közben bement a városba megnézni valamit, majd  hazaérve  a férfimunkát végezte.

Közben szerencsére az eső elállt, a levegő mozgott, de nem volt kellemetlen a szél és a szőnyeg is szépen száradt, lehetett visszacuccolni. Ja és ilyen a fal:

sárga, mely egy kissé zöldbe hajlik. Ha sötét van zöldesebb, világosban-napsütésben inkább sárga.

 

Így a mai napra kimaradt a kiállítás, remélem megvoltak nélkülem is. Nekem tulajdonképpen nem kellene ott lennem, de tegnap is megállapítottam, hogy nagyon jó angol gyakorlás ez nekem....és a séta hazafelé egy óra intenzív gyaloglás.

Szóval megyek majd holnap…

 

Szólj hozzá!

Címkék: kiállítás új zéland wellington eva kaprinay


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr883896105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása