Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.07.12. 19:10 kaprye

KIállítások napja

Ebédre mentem be a városba. Zsuzsival randiztam a Parlamentben, együtt ebédeltünk, kicsit tracsiztunk...Ő maradt dolgozni,  én pedig sétára indultam.

Már régen szerettem volna megörökíteni a Stadion főbejáratát, de mivel kiesik a főcsapásból...nem jutottam odáig. NO MOST MEGKÖZELÍTETTEM...szuper volt, éppen senki nem járt arra... a fények sem voltak rosszak...

DSC_5895.jpg

Innen tovább a vízparton benéztem a NZ Academy of Fine Arts Galériába, ahol két nagyszerű fotó kiállítás volt. Az egyik Gareth Morgan az Antarktika világát mutatta be hatalmas képekkel, a másik pedig Paul Grimwood kiállítása libanoni , közel keleti képekkel:

DSC_5912.jpg  DSC_5916.jpg

Még itt sem fejeztem be, hanem bementem az Olimpiai Múzeumba..Sokszor elmentem már mellette, de valami miatt mindig kihagytam ...NO MOST NEM. Érdekes volt, szépen berendezve (egyetlen őrszem sem volt benne!), a formaruhákat megörökítettem, majd albumba rendezem...de most még  nem értem rá...

Innen még mindig sétálgattam, nézelődtem, majd a Gabriel kiállításának helyszínére mentem. A kiállítás szépen volt megcsinálva...sokan voltak, sok kép készült. ITT MEGNÉZHETED.

Szólj hozzá!

Címkék: kiállítás művészet napló fotók új zéland wellington eva kaprinay gabriel heimler


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr844648496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása