Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.08.26. 12:09 kaprye

Fészek nap

Reggel hűvös szeles idő, még az eső is zuhogni kezdett. Szerencsére ez utóbbi aztán elállt.

A délelőttöm az ebéd készítéssel  telt. Előbb kicsit megsütöttem a csirkecombokat, majd rizst, vegyes zöldséget hozzátéve lassan megfőztem. Ez készült 34 db alsócsirkecombból, 1 kiló rizsből és 1 kiló vegyes zöldségből vegeta, só és jó sok bors megtámogatásával :-)

Utána maradt kis szusszanásra is idő. Mondtam már, hogy a Nemzetközi Magyar Fotópályázatra beküldött egyik sirályos fotóm is bekerült a kiállítási anyagba és a majdan készülő könyvbe. hurrá .-)

Aztán mentünk a Fészekbe, fészkelődtünk. Az ebéd mindenkinek tetszett. Borika és Valika is repetázott, s ez teljes elismerése a munkámnak .-)

Ivánt is felköszöntöttük. Tegnap volt 80 éves. Éva hozott pezsgőt és tortát is. Mindenki nagyon jól érezte magát.

Hazaérve szusszanás, majd még Gabriel ismertetőjét kezdtem tervezni.  Misi "reklámjával" is foglalkoztam kicsit, közben beszélgettünk is ...jó volt! Aranyos fiú, szeretem nagyon.

Nem győzöm neki mondani, hogy a "jó bornak is kell..." No majd kézbe veszek micsit. Első nekifutás:

Msike-arcai.jpg

.......................és jött egy második

Misike2.jpg

Remélem hamarosan Wellingtonban is láthatjuk!!!

Szólj hozzá!

Címkék: napló új zéland fészek eva kaprinay Ozsgyani Mihaly


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr114732593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása