Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.11.08. 06:20 kaprye

KINA, ami nem Kína

7. Szerda

A szokásos menetrendemen csak kicsit változtattam. Korábban mentem be a városba, hogy megnézzem a Porté Galériában az új kiállítást.

DSC_9363.jpgA nagy felújítás-megerősítés után ismét kiállítás...és táncos képek! Balettáncos (többnyire végzős) hallgatókról készült nagyszerű képek. Volt időm kényelmesen végignézni, elolvasni a rövid leírásokat a hallgatókról. Remélem lesz majd alkalmam akkor is eljönni, amikor a táncosokból egyik-másik is itt lesz.

Innen továbbsétálva megnéztem az új-készülő szoborcsoportot. Mikor a tervezet képét néztem, finoman szólva nem voltam elájulva tőle SŐT!...de a valóságban látva és a méreteket érzékelve megváltozott a véleményem. Miközben fotózgattam, egy munkásruhában levő emberrel is elkezdtem beszélgetni. Kedves volt, magyarázott és szépen mosolygott miközben fotóztam. Elmondta, hogy szamoai származású,  osztrák ősökkel...Szólt, hogy reggel mikor teszik be az utolsó  részeket és lesz majd egy ünnepélyes program is, műsorral...menjek el. Ezért aztán, ha már fotóztam (biztos-ami biztos) kitöltettem vele az ilyenkor szokásos papírt, hogy felhasználhatom a róla készült képet. Aztán persze hazaérve ért a meglepetés...de ezt majd később mesélem!

Ez után a koncert következett. Itt találkoztam Dórával és a magyarországi vendéggel Jutkával. Meghallghattuk a koncertet, majd elsétáltunk a Bank Múzeumba, majd a Parlamentbe. Zsuzsival ettünk egy kis ebédet, ittunk egy kávét. Judit és Dóra elmentek egy túrára. Zsuzsival mi az irodájába mentünk.

Hazaérve a képekkel játszadoztam és kicsit jobban utána néztem a szobornak. Ekkor jött a meglepetés. A munkásember a szobrok alkotója,  Michel Tuffery volt akivel beszélgettem!!!

DSC_9856.jpg

Az újságnál is örültek a képnek...jövő héten benne lesz. A vacsorát George készítette, fincsi volt, ismét sikerül "pukkadásig enni magunkat". Aztán gyorsan este lett és a nap is eltelt. Megbeszéltünk, ha felébredek, akkor korán bemegyek, hogy megörökítsem a szoborcsoport befejező mozzanatait.

08. Csütörtök

...és eljött a reggel. Pontosan hatkor kinyílt a szemem...ezért aztán még 7 előtt bementem a belvárosba. Már nagy ütemben folytak a munkálatok. Szerencsére szép napos - kora langy volt, a szél sem fújt nagyon. Persze azért nem volt baj, hogy a dzsekit vettem fel :-)

Beemelték az utolsó kinákat, mind a helyükre került a végső elrendezését a szikláknak-köveknek már nem vártam meg.

08.11.2012._1.jpgIgyekeztem haza. Várt a mosás, a kert és a szokásos tennivalók .

Vacsorára "maradékot" ettünk kicsit felturbózva és ezek után már csak a lazítás vár/várt ránk...

Szólj hozzá!

Címkék: koncert art kiállítás művészet napló új zéland wellington eva kaprinay Michel Tuffery Giant Kina Portrait Gallery Wellington


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr584896377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása