Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2011.07.30. 19:24 kaprye

Utolsó napok Magyarországon

No most kissé hűtlen lettem a naplóhoz. Annyi minden történt annyi képpel meséltem el a történéseket, hogy ide már nem jutottam. Most egy gyors összefoglaló, mert augusztusra már itt nincs netem és 2-án elindulok visszafelé.

Szóval. Volt Balaton, szép idővel, meleggel, napfénnyel. Aztán fent is Pesten, egészen pontosan Budán. Kellemes napok, igaz, esősek is. Találkozások barátokkal és ismerősökkel.

Ezután haza Ózdra és megérkezett az esős időszak. Közben azért találkoztam itt is ezzel-azzal, és sokat együtt  a családdal. Sütés-főzés-séták és együttlétek.

Most pedig már az utolsó napok…Petimnek tegnap volt a születésnapja. Sajnos nem együtt ünnepeltünk. Hála Istennek most kint dolgozik Hollandiában! Remélem sokáig sikeres lesz és hosszú távon tud megmaradni…kapcsolatokat kiépíteni.

Anyunak itt fáj-ott fáj pár napja, nagyon nehezek ezek az utolsó napok. Sajnos nem tudok rajta segíteni, úgy tűnik, hogy az orvos sem…igaz jelenleg nem is akar elmenni…Nehéz eset.

Holnap itthon, mindenfélét bevásároltam a közös ebédhez, aztán elkezdek majd  pakolni is. Minden eltervezettet beszereztem, megvettem.

Kedden Misi fog várni Pesten, kis tracsi-locsi-fecsi és elröppenek. Itt is elköszönök…talán Hongkongból jelentkezem.

 

Szólj hozzá!

Címkék: magyarország ózd eva kaprinay


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr903112596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása