Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2011.09.20. 08:39 kaprye

Legyőz a FLU

...a torkom kapar, köhögök és ...nyugton maradok.

 Hétfő angol lefújva. Biztonság kedvéért irány az orvos. Szerencsémre kaptam időpontot hétfő délelőttre. Így az utunk oda vitt . Útközben azért megálltunk pár pillanatra, hogy lefotózzam az All Black feliratot, melyet eddig mindig elmulasztottam.

Doki "néni" nem túl lelkesen, de unszolásomra antibiotikumot is felírt. Mondtam, hogy én érzem, anélkül már nem szabadulok a kórságtól, mert már nyelni sem mertem annyira fájt.

 Még beugrottunk pár dolgot megvenni. Hazaérve még megcsináltam a vacsorának valót a szombati piacon vásárolt nagy kelkáposzta feléből nagy adag jó sűrű frankfurti levest. Nekem nagyon jól esett. George sem panaszkodott. 

Kedd reggelre eső-szél és egy pillanatra szivárvány.

Aztán ismét eső és szél. Koncert most kihagyva... Délutánra ugyan kisütött a nap, de a szél és a hűvös miatt jobbnak láttam a szobában maradni.  

Vacsorára egy kis kínait kívántam, a közeli kis üzletből George hozott egy nagy adagot az itthon főzött rizs mellé. Ketten nem bírtuk megenni. Milyen érdekes, de George-nak az volt a baj, hogy sok volt a hús és kevés a zöldség benne...

Este ismét rögbi :-)

Szólj hozzá!

Címkék: napló all blacks wellington eva kaprinay


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr173240175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása