Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Friss topikok

• kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

2010.04.11. 11:29 kaprye

Kirándultunk 13. nap

13. napÉbredés, reggeli, csomagolás és pakolás után  George még megnézte kedvenc Tv műsorát (vasárnap 9-10). Addig elmentem a környéket bejárni, pár szelet kenyérrel a kacsáknak kedveskedtem, majd kicsit tovább. A legnagyobb meglepetés a gyönyörű Queens Gardensban ért.…

Szólj hozzá!

Címkék: napló queens új zéland nelson gardens eva kaprinay déli sziget south island picton

2010.04.11. 10:02 kaprye

Kirándultunk 12. nap

12. nap A reggel borongós, de kellemes meleg. Megreggeliztünk, de most egy kávéházban a főutcán, mely állítólag a legjbb Hokitikában. A bacon and eggs igazi, bőséges adag volt. Így aztán az út előtt „feltankoltunk” gyomrunkba és utána az autóba is. ... Még kimentünk…

Szólj hozzá!

Címkék: művészet napló garden növények új zéland hegy nelson eva kaprinay déli sziget driftwood uszadékfa hokitika

2010.04.11. 00:23 kaprye

Kirándultunk 11. nap

11.       Nap GYÖNYÖRŰ napsütés, kék ég és ez a nap, amikor megláthatom a gleccsereket. Összepakolás után mentünk egyenesen a helikoptert foglalni, ismét csak én, mert a bátraké a szerencse. A választásunk arra az útra esett, mellyel megláthatom a…

Szólj hozzá!

Címkék: art művészet múzeum napló új zéland hegy hegyek gleccser arts eva kaprinay déli sziget south island glecier hokitika whataroa kereama armstrong

2010.04.10. 10:43 kaprye

Kirándultunk 10. nap

Mivel most sincs korai ébresztő, ezért kényelmesen elkészültünk, összepakoltunk és indultunk tovább észak-nyugat felé. A következő megállónk a gyors folyású folyóban motorcsónakkal lavirozókat néztünk, majd Arrowtonwn következett. Itt megnéztünk először a kinai telepesek…

Szólj hozzá!

Címkék: napló tenger erdő naplemente folyó új zéland hegy égbolt eva kaprinay déli sziget south island driftwood uszadékfa

2010.04.09. 23:39 kaprye

Kirándultunk 9. nap

9.       Nap Kényelmes alvás, könnyű ébredés, bőséges reggeli után előbb megörökitettem a látványt a teraszunkról: Eztután mentünk felfedezni a városkát. Az ablakunkból lehetett látni a gondolákat, ezért először arrafelé vettük az…

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: napló garden ejtőernyő új zéland queenstown gondola felvonó wellington eva kaprinay déli sziget south island

2010.04.08. 23:24 kaprye

Kirándultunk 8. nap

Korán reggel hiába váruk Zsuzsát, mégsem jött be a CD-ért és a letöltésekért. Ezért aztán 9-kor elindultunk a nyugati part felé. Az irányt Te Anau, de előbb még mecsodáltuk a gyönyörű fényeket, a szalmabálákat itt délen és rövid autózás után megálltunk Rivertonban,…

Szólj hozzá!

Címkék: napló erdő új zéland hegyek lake eva kaprinay south island eső erdő lake te anau milford sound

2010.04.08. 08:50 kaprye

Kirándultunk 7. nap

Bőséges reggeli után gyönyörű napsütésben elindultunk tovább dél felé. Igaz az autóba pakoláskor kiderült, hogy egy ticketet kaptunk, $ 4o-ről és kicsit morcosan indult miatta a nap. Reklamációt elinditottuk, remélem eredménye is lesz.  Irány dél ...ismét a sárgás…

Szólj hozzá!

Címkék: bluff w új zéland eva kaprinay déli sziget south island invercargill

2010.04.08. 01:34 kaprye

Kirándultunk 6. nap

6.       NapDUNEDIN friss, de napos reggelre ébredtünk.  Reggeli gyors vacakolás után indultunk a várost megnézni. A belváros szép és gigantikus épületei, templomai után betértünk az információs központba is, hogy megtudjuk, hogyan-mikor…

Szólj hozzá!

Címkék: múzeum napló kastély új zéland albatrosz eva kaprinay déli sziget south island larnach kastély

2010.04.07. 22:55 kaprye

Kirándultunk 5. nap

5. napAz igazi nap reggel 9 órakor kezdődött, indulunk tovább Dél felé. Sajnos az eső hol esett, hol meg elállt, ezért a megállókat is úgy kellett alakítani, hogy amikor éppen elállt, vagy csendesedett akkor megálltunk. Szerencsére nem volt hideg, és szél,  így nem volt…

Szólj hozzá!

Címkék: art napló tenger új zéland óceán arts déli sziget

2010.04.06. 11:52 kaprye

Kirándultunk 4. nap

4. Nap Laza ébredés, majd a sétálócipő...és irány a nagy móló. Persze nem gyalog, mert azért EZ nem a szomszédban volt. Csodás tengerpart-homokos –hullámos és fényes meleg napsütés. Végigsétáltunk a mólón, megcsodáltuk a horgászokat és a rákászokat. Volt…

2 komment

Címkék: napló kia maori kiwi új zéland heron eva kaprinay déli sziget christcurch

2010.04.05. 23:31 kaprye

Kirándultunk 3. nap

3.       Nap Christchurch kedves kis hely, Új-Zélandi legeurópaibb városkája. Sok szép, régi épülettel. A házak többsége terméskőből, kőből-téglából épült. Keresztülszeli a várost egy kis folyó, melyen gondolások is szállítják a kiváncsi…

2 komment

Címkék: fesztivál fa múzeum napló növények maori folyó új zéland eva kaprinay náyri nap déli sziget south island christcurch

2010.04.05. 09:31 kaprye

Kirándultunk 2. nap

2.    Nap ... pirkadat előtt keltünk. Még éppen sikerült a napfelkeltét megörökíteni, majd a busz vitt engem a hajóhoz, George pedig ment vissza a motelba, összepakolni a cuccainkat, hogy mire visszaérek,  ő már vár rám és indulhatunk tovább. A busz elvitte a…

Szólj hozzá!

Címkék: bálna napló új zéland ferry eva kaprinay déli sziget south island cheviot gore bay rangiora kaiapoi

2010.04.05. 08:40 kaprye

Kirándultunk 1. nap

Kirándultunk Március 23 -  április 4. A hétfön este a nagy szél  és az idöjárásjelentések arra az elhatározásra juttattak minket, hogy mégsem nyugatnak vesszük az irányt, hanem keletnek indulunk. A nyugati oldalon fák az utakon és esö meg szél...keleten…

Szólj hozzá!

Címkék: bálna napló új zéland blenheim ferry eva kaprinay déli sziget south island kaikura kekerengu